Hvem sitt etternavn??

Vår lille Jenny skal ha Mammas etternavn og fars sitt etternavn som mellom navn :)

Her ble det pappas etternavn, noe annet var utenkelig for pappa'n[:D] Kunne godt tenke meg at hun hadde mitt etternavn også, men med to fornavn, synest jeg det ble for mye. Jeg kommer nok til å beholde etternavnet mitt når vi gifter oss i tillegg til hans.

Vår lille bebis skal ha begges etternavn, for mitt er så kort. Jeg skal ha begge navnene når vi gifter oss også.

Vårt barn kommer til å få sin fars etternavn. Vi ha så vidt snakka om at jeg også skal ta hans navn,selv om vi ikke skal gifte oss med det første. Vi får se hva som skjer [:)]

thea har begge sitt etter navn [;)]

Her får jenta pappans etternavn, og jeg vurderer å endre. Jeg har et vanlig -sen navn, han har et dansk etternavn som bare hans familie har i norge. Synes derfor det er morsommere å vidreføre hans etternavn [:D]

[:D]Var en selvfølge for meg å gi Michael sin fars etternavn, han har mitt som mellomnavn. Vi giftet oss da Micha var tre år,og da tok jeg min manns navn. Vi er bare 38 stk i hele landet med det navnet, og alle er i nær familie[:D]Jeg har et mye vanligere navn ,så jeg er svært fornøyd med det nye navnet mitt!![:D]

Vi giftet oss i sommer, og da gjorde vi det helt rettferdig. Han tok mitt navn og jeg tok hans...på den måten heter vi begge akkurat det samme. Barna våre blir også hetende det samme!!

Vi syntes det var en koselig måte å ordne det på. Må le litt, for begge har lange navn, så det blir ikke bare lett å skrive inn navnet vårt på ulike ting. men, men, absolutt koselig!

M

barnet skal ha pappas etternavn.håper jeg også får det etterhvert[;)]

Her blir det pappaens etternavn.
Begge har "-sen etternavn", men hans er mye mer skjeldent enn mitt. Hadde tatt begges etternavn, med bindestrek om ikke begge hadde hatt "-sen etternavn", syntes det ville hørtes teit ut.
Jeg har pikenavnet til oldemor som mellomnavn, og det vil føres videre som mellomnavn på det nye familiemedlemmet vårt.
Så det blir litt av begge da[:)]

jeg har hele tiden sagt at fremtidige barn kun skal få pappaens navn, for jeg ønsker ikke bindestreks-navn, men nå som den fremtidige far har fridd vil jeg antagelig skifte jeg også før vi får barn... da er det ikke noe å lure på engang...

ORIGINAL: jippii81

Her blir det pappaens etternavn.
Begge har "-sen etternavn", men hans er mye mer skjeldent enn mitt. Hadde tatt begges etternavn, med bindestrek om ikke begge hadde hatt "-sen etternavn", syntes det ville hørtes teit ut....

Hehe, kjenner en som hadde to -sen navn som etternavn. Når hun fikk barn med kjæresten, tok hun hans navn i tillegg, som også var et -sen navn. Ble liksom hansen olsen larsen...(ikke akkurat de navnene da, men noe lignende) [:D] Litt stilig egntlig, ihvertfall ingen andre med den kombinasjonen!

Vi har ikke diskutert etternavn ennå, må nesten bli gravide først [:)] Har tenkt litt på det, men har ikke klart å finne ut hva jeg vil ennå. Er glad i etternavnet mitt, men han er generelt ganske tradisjonell, så han vil nok ha sitt, spesielt siden han er eneste gutten i familien....så vi får se [:D]

Det har vi ikke snakket om enda... men det blir vel begges eller hans. jeg har to etternavn,mamma og pappa sitt, men nå har fatter bytta igjen etter at han giftet seg på nytt da. Så det spørs om jeg vil bruke det jeg har på ungen siden mitt ikke har noe med meg å gjøre lenger liksom! Myyye rot![:D]

Hallo..Tusen takk..
Jeg var dum jeg sa til han F Italieneren at kanskje han kan vær faren men jeg er ikke så sikert på det for jeg hadet kun 1 gang samleie med han.
Jeg fekk mensen Den 14 September fekk jeg igjen den 19 Oktober Hvor lang sykluse har jeg da?
Jeg hadet samleie med T rett etter mensen noen dager etter på og annen vær dag og den 8 november.
Jeg hadet samleie med F den 09 november han kan ikke være haren ikke sant?

Er syklusen min 38 dager eller 36 dager i mellom?

For jeg hadet ikke EL den 09 november ikke sant?
Går det ann å ta dna test når babyen liger inni magen min?

Ja jeg er bare redd hvis F er faren Italien da vile familien hans ta ungen fra meg for jeg har ikke jobb stabilt live og plass å bo..Jeg vil beholdet ungen...

Hjelp[&:]

Litt mallplassert i forhold til denne tråden, men..

Ble litt nyskjerrig jeg nå..... hvem av disse er det du har prøvd å bli gravid med i et år???

Madeleine og Adrian har kun pappan sitt etternavn. Hvis vi skal gifte oss en gang kommer jeg til å bytte til hans sitt etternavn, og droppe det jeg har [;)]

Back
Topp