Hvem sitt etternavn??

nitalita

Gift med forumet
Når jeg skulle logge meg inn så jeg at et tema på babyverden var at di fleste tar etternavnet til fedrene når barnet kommer til verden..

Så hvordan er det med dere her inne,hvem sitt etternavn kommer dere til å ta/har dere tatt??

Her har vi tatt pappan sitt etternavn..og om noen uker skal jeg og få hans etternavn[:D]

Vi gifta oss forrige sommer, og begge tok hans mellomnavn. Det er sjeldent og bare hans familie som har det.
Det samme får såklart nurket når h#n kommer.

Det blir pappaen sitt etternavn her og..eg tok det og kutta ut mitt eige når me gifta oss [:)] Syns eg har finere etternavn no enn før [;)]

Vi valgte begges etternavn. Hvis vi noen gang skulle gifte oss tror jeg at jeg ville hatt mitt siden hans er så vanlig.
Klem

ORIGINAL: Linka

Vi valgte begges etternavn. Hvis vi noen gang skulle gifte oss tror jeg at jeg ville hatt mitt siden hans er så vanlig.
Klem

samme her
valgte = velger, hakke fått`n ennå [;)]

Frida har ett som består av begge våres, med bindestrek mellom.

Her er det bare pappens etternavn som er brukt.

Her blir det pappas etternavn, jeg har og planer om å skifte [;)]

Hos oss har Elias fått mitt etternavn, og pappan sitt som mellomnavn... Av den enkle grunn at det klinger litt bedre i den rekkefølgen..[:D] Når vi nå en vakker dag gifter oss, så skal vi også ha det sånn[:)]

Her har ungen tatt pappan sitt etternavn. Slik vil det bli med neste baby også.
Men hva jeg gjør om jeg gifter meg vet jeg ikke enda... Ikke det at mitt etternavn er noe finere eller sjeldnere, men.. Tiden vil vise, ikke sikkert vi gifter oss en gang [:D]

marcus har pappans etternavn ettersom både mitt og hans ender på by så hørtes det komisk ut med begge.

her blir det begges etternavn.. [:)]

Vi giftet oss i fjor og da valgte vi mitt etternavn. Det er så sjeldent og vi er bare jenter.
Han har tre brødre som fører det andre navnet videre.

Saa godt noen tok opp dette temaet! Er skikkelig i tvil om hva jeg skal gjore!!!

Var en selvfolge for meg at han skulle ta fars etternavn, men siden han stakk er jeg skikkelig usikker!

Noen raad?

Saa godt noen tok opp dette temaet! Er skikkelig i tvil om hva jeg skal gjore!!!

Var en selvfolge for meg at han skulle ta fars etternavn, men siden han stakk er jeg skikkelig usikker!

Noen raad?

Hvis jeg haddde vært i din situasjon, og far ikke var inne i bildet i heletatt hadde nok babyen fått mitt etternavn, kanskje far sitt som mellomnavn...eller nei. Bare mitt!!
Våre to har begges etternavn.

Her tok vi pappan sitt etternavn mest fordi jeg er vel ganske tradisjonell av meg. Og jeg håper selvfølgelig på å hete etternavnet hans en dag selv [:D][:D]

Vi ga sønnen vås faren sitt siden vi skulle gifte oss når han var 7 månder.
Jeg har bare hans navn er kun hans familie som heter det. [;)]

jeg tok mannen min sitt etternavn da vi gifta oss. vurderte en kombinasjon av mitt og hans, men det passet ikke helt. han har både moren og farens etternavn fordi er skilt.
dessuten er han ikke helt norsk, så det ene navnet er veldig kult og spesielt[:)] og vi ønsker at barna våre skal være stolt av og kjenne arven sin, også fra den delen av familien som ikke kommer fra norge. derfor har jeg tatt navnet hans, og det skal også barna våre gjøre[:)]
jeg vet det betydde masse for svigerfar også, at jeg ønsket dette. så det gjør det ekstra gøy[:)]

Her blir vi å ta sambo sitt etternavn.
Når nurket kommer ut[:D]

Jenta vår fikk begges etternavn...for å være helt ærli så trodde jeg vell ikke at dette skulle vare livet ut så da var det best å ta med begge tenkte jeg... ( vi var så unge begge to). Men vi er fortsatt sammen og når vi en gang gifter oss er planen at jeg skal ta hans etternavn, da det bare er hans familie igjen som heter det....da tenker jeg vi fjerner mitt fra barnas også!

Back
Topp