Hvem sender dere julekort til?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Syns å huske at jeg hadde så lang liste i fjor, men i år har jeg skrevet tre navn... Jeg tenker at julekort sender man til de man ikke treffer i jula. Eller? Vi kommer sikkert til å feire jul med hans familie og treffer min familie i romjula.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sender en jule e-post til våre familier (selv om vi ser dem), nære venner og slekt som vi ellers har god kontakt med :)
 
Jeg er for dårlig å sende julekort.
Men i år skal vi skrive julebrev til slekt. Vi skriver om året som har gått og det vi setter pris på og blir å legge med et bilde av familien pga familiens kommende medlem :)
 
Har veldig mye kortting liggende, så tente faktisk å sende en god del julekort i år :D Det er jo skikkelig koselig å få noe håndskrevet i posten i denne digitale tidsalder :D
 
Har alltid sendt til hans familie, min familie og ellers nære bekjente, får aldri noen igjen bortsett fra mamma og et par venninner. I år sender jeg derfor kun til de få som gidder å ta seg bryet med å sende tilbake.
 
Vi sender til familie og nærmeste venner
 
Sender til familie og venner. Og en del venninner av svigermor og min mor som på død og liv skal ha:pSender kort med bilde.
 
For det meste familie. Noen få venner. Vi sender til de samme hvert år. Men får skjeldent tilbake
 
Blir vel nærmeste familie pluss et par onkler og tanter. Har ikke hatt for vane å sende julekort egentlig, bortsett fra til bestemor men hun døde dessverre i våres.
Men nå som vi har barn er det litt stas å sende:)
Tenkte å kjøpe nisselue eller noe røde klær og ta bilde selv.
 
Her er det mest familie og noen venner som får julekort:)
 
Familie, slekt og venner. Hvem blir ikke glad for sånn post :)
 
Familie og venner :)
 
Syns å huske at jeg hadde så lang liste i fjor, men i år har jeg skrevet tre navn... Jeg tenker at julekort sender man til de man ikke treffer i jula. Eller? Vi kommer sikkert til å feire jul med hans familie og treffer min familie i romjula.


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi gir vel til venner og familie tror jeg, uavhengig av om man treffes eller ikke.
 
Jeg sender i utgangspunktet kun til besteforeldre, men sender også til dem som gir oss julekort. Dette året lager vi julekort hjemme, har lagd 15 stykker, orker ikke å lage så veldig mange. Sender forresten også til tantene og onklene.
 
Back
Topp