Hvem ringer jeg?

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vondt i hodet siden lørdag, er 15+4. Jeg har vært hjemme fra jobb de to siste dagene pga hodepine som føles som skallebank. Alt jeg gjør på jobben er på data.
Jeg burde tatt ansvar og dratt til legen i morges istedenfor å ringe( de har ikke ledig før torsdag) men det ligger 45 min unna. Jeg har ikke jordmor ennå og det står i papirene at alt som skjer frem til Oul 4.mars på sykehuset(Ullevål) skal taes opp med fastlege eller henviser.
Jeg har ikke feber og fikk i meg mat frem til i går, i dag har alt kommet opp. Nå er klokka etter stengetid, hva ville dere gjort? Noen som har vært gjennom det samme? Nytter det å ringe legevakten?

Hadde skikkelig skallebank i 4-5 dager da jeg var rundt 15 uker. Var ikke hos legen, var heller ikke bekymret. Gikk over til slutt :)

Hadde skikkelig skallebank i 4-5 dager da jeg var rundt 15 uker. Var ikke hos legen, var heller ikke bekymret. Gikk over til slutt :)

Ringte legevakten for sikkerhetskyld, og de sa det samme, det går over ;) er så nytt for meg det her.

Skal prøve å få i meg mat igjen snart og håper at det holder seg nede.

Ringte legevakten for sikkerhetskyld, og de sa det samme, det går over ;) er så nytt for meg det her.

Skal prøve å få i meg mat igjen snart og håper at det holder seg nede.

Jeg kjenner kroppen min veldig godt, så kjente at det bare var hodet som var litt "overarbeidet". Kommer sikkert tilbake, så da vet jeg at det bare er å trappe ned et par dager, så blir det bra igjen. Godt du fikk et svar du kan følge, også håper jeg såklart du blir fort bra. Er så sykt vondt når det står på som verst <3

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp