Krølla82
Forumet er livet
Jeg har lyst på jobb i klesbutikk,men jeg tviler på at jeg får det uten at jeg slanker meg en god del. Snakka med sambo om det og han er enig...ikke det at han mener jeg er stygg asså, men er som han sier de vil ha tynne jenter som klærne ser bra ut på.Det gjør at butikkene selger mer. Verste er at om jeg går ned si 30 kg da og søker på samme jobben da som nå så er jeg sikker på at jeg har mye større sjangs til å få den enn jeg har nå.Selv om kvalifiksjonene mine jo er akkurat de samme.
Så hva mener du? Bør overvektige få jobbe i klesbutikk? Ville du ha handla av ei overvektig jente i en klesbutikk eller vil du helst handle av tynne jenter som ser bra ut i klærne butikken selger?
(Jeg sier ikke at overvektige ikke kan se bra ut asså,men det er jo gjerne et slik syn mange sitter med.)
Så hva mener du? Bør overvektige få jobbe i klesbutikk? Ville du ha handla av ei overvektig jente i en klesbutikk eller vil du helst handle av tynne jenter som ser bra ut i klærne butikken selger?
(Jeg sier ikke at overvektige ikke kan se bra ut asså,men det er jo gjerne et slik syn mange sitter med.)