Hvem måker snø???

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Det snør nå tunge kjærringer ute... 1 plussgrad. Gleder meg ikke til å måke... Hvem måker hjemme hos deg?

I hovedsak mannen, men har jeg kan jeg også, altså. Han gjør det likevel absolutt mest

Denne uka ble det meg, for han er syk. Ellers er det hovedsakelig hans jobb fordi han liker å måke (!).
Og fordi han liker å måke har vi ikke snøfreser. Skulle jeg tatt den jobben oftere hadde vi helt klart hatt en slik i hus.

Vi har en bakke opp til huset vårt, og snøen må deponeres på toppen...

Vi deler vanligvis på det. Men for tiden er ikke korsryggen min så samarbeidsvillig P
19 uker inn. Så jeg må melde pass. Elles så er vi heldige. Har en som brøytet for oss. Så vi trenger bare ta trappa og forran garasjen. :-D

Sambo tar den jobben :-)

Ettersom jeg er gravid og har bekkenløsning er det mannen som får den jobben ;) Ellers bryr jeg meg ikke om å måke litt :)

Med en mann som brøyter snø faller dessverre alt sånt på meg:(

Han tar det stort sett, men jeg pleier å bidra når jeg kan.

Samboern pleier å gjøre det, men har jeg fri en dag og det har snødd på natta så gjør jeg det :)

Nå er det mannen. siden jeg ikke har lov til å anstrenge meg for mye. ellers er det sånn at den som er hjemme gjør det :)

Det er mannen. Eneste jeg gjør er å måke av bilen:P

Hadde vi hatt snø, hadde vi sikkert samarbeidet om det. Vi har ganske lang oppkjørsel så vi vurderer innkjøp av en skikkelig snøfreser. Sånn i tilfeller vi får snø en gang i fremtiden:p

Den som kommer først hjem måkker.

De siste mnd har jeg hatt ryggproblemer pga prolaps, så jeg har ikke kunnet måke. Det har uansett vært lite snøfall, så det har ikke vært mange måketilfeller.

Til vanlig er det jeg, siden jeg vil ha det bort med en gang så det ikke trampes ned og legger seg is. Sambo er mer, hvorfor gjøre ting nå, hvis de kan utsettes.

En nabo med traktor. :-)

Det må bli meg det siden barnearbeid vist nok er ulovlig og katta er ubrukelig til slike ting :P

Back
Topp