Hvem ligner gullene på??

lucky2

Forelsket i forumet

Hei dere!

Ser dere hvem den lille ligner mest på allerede nå? Deg eller faren, eller kanskje noen andre i slekta??

Her i gården, er Leah utrolig lik babybildet av faren sin! Helt merkelig å se hvor like de er som babyer! Blir spennende å se hvordan hun utvikler seg videre....[:)] Også har hun fått noen skikkelig never, hehe, de MÅ jo bare komme fra faren [;)]. Ser foreløpig ikke mye av meg i henne, bortsett fra bollekjaka mi [8|] (kunne jo gitt henne noe litt mer flatterende da, synes jeg!! [;)])

Hva med deres gull ? [:)]

Andrea har auge/pannepartiet etter meg/min familie(vi har alle vært ganske like som babyer i familien!) pluss nesen hennes er min!..,,

etter faren er ørene og munnen....

kroppen er litt vanskeli å si allerede nå da...[:D]

Kian har det meste etter pappaen sin.
Øyebryn, øyevipper, øyenfarge, nese, overbitt, hårfeste og de var ganske like som babyer.

Kian har fingrene mine, ørene og tærne[:D]
Så har han mitt lureblikk[;)]
Tittet på babybilder for litt siden og vi var veldig like.
Men, han er sin far lik altså.

Et veldig godt spørsmål [:)]

Her ser vi ingen likhetstrekk med noen av oss så vi sier bare hun er lik seg selv [;)][:)]
Men hun har sikkert noen trekk fra oss begge. Fåreløpig har hun hårfargen til sin far. Øynene er grå-blå og det har ingen av oss, fargen på øyebryn og vipper har hun etter meg for de er helt lyse.

Det blir kjempe spennende å se hvilken farge hår og øyne vil få tilslutt [:)]

jonathan likner veldig på pappaen sin bare at han er lysere i huden[:D]

Leon er utrolig lik sin pappa( og han er jo så kjekk så da blir han nok en storsjarmør[;)][;)]).  Men han har vist min munn... Blir morro å se når de vokser til,  hvem de kommer til å ligne mest på... [;)][;)] 

Aleksandra ligner bare på meg gitt! [:D]

Men hun finnes jo ikke lik seg selv da hun ble født... så mye forandringer skjer hele tiden... [:)]

ORIGINAL: -MeLaNiE & eMiLiE-

ORIGINAL: Hege77

Her ser vi ingen likhetstrekk med noen av oss så vi sier bare hun er lik seg selv [;)][:)]
Men hun har sikkert noen trekk fra oss begge. Fåreløpig har hun hårfargen til sin far. Øynene er grå-blå og det har ingen av oss, fargen på øyebryn og vipper har hun etter meg for de er helt lyse.

Synst hun er veldig lik på deg jeg,etter bilder jeg har sett

Det samme tenkte jeg[:D]

vi vet ikke helt vi..
får liksom høre forskjellig av alle sammen...
Men, vi har funnet ut at han har ansiktsformen til faren sin, og øyepartiet etter meg..
Ellers er det litt hipp som happ hvem han ligner på.. Blir nok mest lik sin pappa tror jeg [:D]

Adrian også har forandret seg skikkelig siden han ble født, blir bare penere og penere han [:D]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: -MeLaNiE & eMiLiE-

ORIGINAL: Hege77

Synst hun er veldig lik på deg jeg,etter bilder jeg har sett

Det samme tenkte jeg[:D]

Dere er søte da [:)] Ser ikke noen tydelige likhetstrekk med meg selv, men det er i allefall koselig at noen andre synes hun likner [:D] Hun bør jaggu meg ha litt av sin mor i seg altså [;)][:D][:D] Får legge ut et nytt bilde så får vi se.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp