Hvem ligner barnet?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Eldste ligner på meg. Yngste ligner på pappaen sin. Blir spennende å se hvem babyen i magen ligner på.

Eldste (jente) var veldig lik meg som nyfødt men etterhvert et hun veldig lik farmora og tanta!

Mellomste ( gutt) er veldig lik faren.

Minste (jente) er mest lik meg og mammaen min.

Alle sa han lignet på faren og ligner enda.
Jeg selv ser likhet med meg selv som baby og barn.

Han har alltid vært mest lik pappaen sin. :) Men ser litt mer av meg nå når han er blitt litt større.

Alle her sier minsten ligner på meg eller storesøster, og at storesøster ligner på faren. :p

90% av nyfødte ligner far i starten. Dette er naturens måte å bekrefte farskapet på :p frøkna var prikk lik faren, nå ligner ho på meg :p 4 år imorgen
Minste er ikke lik noen :p ligna far og storesøster ved fødsel, nå syns jeg ikke han ligner på noen. Så ulik at man skulle tro han kom med storken

Eldste ligner faren på en prikk, nr to ligner meg og d samme gjør nr tre. Nr fire ligner mora si, nr fem ligner faren. Sistemann synes jeg ligner faren mens faren sier han ligner meg:p

De fleste er enige bortsett fra sistemann,alle sier han ligner pappaen:)

Litt ulike vad folk sier. Gutten e mer lik meg på nasen og han e ljusare i huden. I bhg menar de han e prikk lik pappan.
Jenta e mer lik pappan nase læppar øgon øgonbryn men personlighet e hon mer lik meg :-)

Mine var veldig like pappaen da de var nyfødt. Storesøster blir mer og mer lik meg, men har fargene til pappaen sin. Lillebror er bare 7 uker ennå, så han har ikke endret seg så mye.

Vi får stadig vekk kommentarer om at jenta ligner meg. Hun var mer lik pappaen som nyfødt, men egentlig er hun ikke utpreget lik noen av oss om vi sammenligner bilder av oss selv på samme alder. Hun er lik sin farfar og mormor (mannen og jeg ligner på hhv farmor og morfar, så det er litt morsomt).

Jeg tror nok mange ser det de vil se, eller ser mest av den de kjenner best :-) Ofte tror jeg folk mener det bare som et "kompliment" eller en høflig kommentar, for det er jo noe man liksom må si noe om når man ser en baby.

Alle mente hun var helt lik sin pappa, da begge familier, nå er begge familier enige om at hun ser ut som meg da ;)

Mi er lik faren og det har hun vært siden fødselen

Back
Topp