Hvem ligner barnet?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Vi har mange vennepar som nylig har fått baby og med vår egen lille på 8 uker har jeg tenkt litt over dette med likhet til foreldrene :p

I vårt tilfelle mener familien til mannen at hun er prikklik mannen når han var liten :p

Min familie mener hun er lik meg når jeg var baby :p

Så er det slik at vi ser det vi vil se når det kommer til dette? Hvordan er dette hos dere?

Var prikk lik pappaen sin når han ble født, en periode lignet han veldig meg, nå er jeg litt usikker , kan ikke helt se det selv :p

Alle sier han ligner på pappaen

Her var han som snytt ut av nesen til faren når han var nyfødt. Har etter hvert fått noen trekk fra meg også. De som ikke har sett faren syns han er lik meg, men det er nok mest fordi de ikke har sett pappan :p

Veldig lik pappan når de ble født. Eldste er mer lik meg nå da, hu er ti år nå. Minsta på 5 år ligner enda på pappan.

Både min og hans familie sier det samme.

Veldig lik pappaen og det sier alle. Har noen trekk fra meg da, og begynner å ligne litt mer på meg nå, men mest pappaen og tanta (på farsiden)

Han er veldig lik min side av familien og spesielt sin morfar ;) det sier alle!

Alle sier hun er en god blanding av oss begge to :) men med tydelige trekk fra faren sin.

Mi har hele veien vært lik meg, sier alle. "Min lille klone".

Mannen, de har alltid kalle henne "mini-mannens navn".

Jeg føler at alle nyfødte som jeg ser er skikkelig like på sin far. Så jeg er spent på hva jeg synes om min egen når han kommer :)

Mini er en god blanding av oss begge, men synes han blir mer og mer lik pappa'n ;)

9-åringen er prikk lik mormora og oldefaren sin, 7-åringen er prikk lik meg, junior er lik både meg og pappaen og mini ligner egentlig mest på pappan:)

Meg. Hun har nesen til min mann eller så er hun meg opp av dage.

Blir Spennende å se hvem lillesøster lignende.

Bare lik meg, men med fargene til faren. Han har sort hår og brune øyne, jeg er lys.. Men etter han ble et år har han blitt litt mer lik pappaen. Ser det av og til når han smiler f.eks. Men er nok mest lik meg.

Tror det handler mer om hvem mam kjenner best egentlig. Våre barn er begge en god blanding sånn egentlig. Så de som kjenner meg kommenterer alltid at sønnen vår er lik meg, mens han i realiteten er tro kopi av sin far ;) men det er jo litt av meg i han også da ;) samme med minstefrøkna - veldig til pappaens familie, men når jeg ser babybilder av meg selv så ser jeg jo likhet der også ;)

Han var som snytt ut av nesen til faren de første månedene, absolutt ingenting fra meg. Nå når han er 15 måneder er han nok en blanding av begge 2:-). Spent på nestemann :-)

Back
Topp