Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Biologisk skal barna ligne far d første leveåret, fordi da skal barnefaren gjenkjenne genene sine i trekkene, og automatisk da vite at d er sin unge! Fancy greier [emoji28]
Vi selv ser ikke hvem lillegutt er lik, men alle andre er veeeeeldig gode til å poengtere at han overhodet ikke finnes lik meg, kun pappaen! Andre som synes d er litt leit at alle skal finne ut hvem ungen er lik? Kan ikke ungen bare få være seg selv?
Her er lillegutt veldig lik meg og sin eldste søster ,som også er lik meg veldig rart egentlig siden barnefar er mørk,mørkt hår og brune øyne mens jeg er blond med blåe øyen ... Å lillegutt fikk blåe øyne å gyllent går...
Jeg stusser fortsatt på utseende til min. Han er lik oss begge. MEN pappaen har svart hår og mørkebrune øyne, jeg har brune øyne og er brunette. Lillegutt har blå øyer [emoji23]
Øynene kan forandre seg ganske lenge etterpå. Om jeg har forstått det riktig er det vanlig at barna får blå øyne først, men at de kan bli brune etter hvert, i alle fall opp mot et år etter fødsel [emoji5]
Så herlig men som det nevnes her ,så er det stor mulighet for at øynene er blitt brune når han nermer seg 1 årJeg stusser fortsatt på utseende til min. Han er lik oss begge. MEN pappaen har svart hår og mørkebrune øyne, jeg har brune øyne og er brunette. Lillegutt har blå øyer [emoji23]