Hvem legger du MEST merke til

Mammaslilleklump

Glad i forumet
Hvem er det du legger MEST merke til her inne? Og hvorfor?? [:D]

Selv så legger jeg "mer" merke til BERGENS jentene. (siden jeg har møtt mange av de) ellers må det jo være Kath (alle morsomme trådene og ikke minst bildetrådene) Glapia, vet jeg ikke hva jeg skal ha til middag så hjelper du alltid meg[;)]

henger meg på den med jentene fra BERGEN!! Alle dere legger jeg merke til.. Men uteom dere, så tror jeg det er

OceanGirl
KathMor
tistin85
Glapia
Ønsker sin egen
Legokloss (som er savnet for tiden)
lanoliten
tihi89

Er vel de jeg legger mest merke til..

Men legger merke til alle de andre også..
Det kommer vel helt ann på trådene som kommer etterhvert [:)] Og hvilket tråder det er [:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

henger meg på den med jentene fra BERGEN!! Alle dere legger jeg merke til.. Men uteom dere, så tror jeg det er

OceanGirl
KathMor
tistin85
Glapia
Ønsker sin egen
Legokloss (som er savnet for tiden)
lanoliten
tihi89

Er vel de jeg legger mest merke til..

Men legger merke til alle de andre også..
Det kommer vel helt ann på trådene som kommer etterhvert [:)] Og hvilket tråder det er [:)]

Kan signere deg [:)]

Så må jeg tilføye, Oslojentene som har møtt selvfølgelig.

Av en eller annen grunn så blander jeg tistin85 og tihi89 [8D](pga. nickene)

ORIGINAL: Mammaslilleklump

Hvem er det du legger MEST merke til her inne? Og hvorfor?? [:D]

Selv så legger jeg "mer" merke til BERGENS jentene. (siden jeg har møtt mange av de) ellers må det jo være Kath (alle morsomme trådene og ikke minst bildetrådene) Glapia, vet jeg ikke hva jeg skal ha til middag så hjelper du alltid meg[;)]
[/quote

Her merker jeg mest:

EogR
Legokloss
Glapia
Ønsker sin egen
Sommer Frost
Bleiesmurfen
baby k
Hello Cupcake
Mie77
Pompi
Vynne
vimsa

Sikkert mange flere som jeg ikke kommer på nå...

Blir nok oslojentene, da jeg kjenner dissa [:D]

Ellers sånn instantli: popper heklebekki opp, Ønsker sin Egen, E & R.. LinnOgMia. Disse er de jeg tenkte på som datt i huet mitt.. kan ramse opp flere men da blir lista så laaaaaaaang [8D]

Back
Topp