hvem legger barna?

så bra at så mange pappaer og legger da:D
jeg sa likt men når sambo er i nordjsøen blir det jo meg i 2 uker lixom.. men vi er veldig flinke å dele på det :)

dere som alltid legger å står opp, er det noen grunn for det eller er det bare blitt sånn? :) (det var ingenting negativt altså bare lurer jeg )

Jeg legger hver kveld siden jeg ammer og jeg står opp om natten..
Mannen ser på tv ELLER er på data'n når jeg legger enten fordi jeg allerede har vasket og ryddet, eller fordi det kan jo stå til i morgen i følge han.... (og da tar jeg jammen med vaskingen og ryddingen da og....)

Kjenner jeg blir en smule frustrert! Føler jeg står for alt!!!! Bortsett fra å lage mat, han gjør som oftest det, men jeg bidrar jeg og..

ORIGINAL: verteline

så bra at så mange pappaer og legger da:D
jeg sa likt men når sambo er i nordjsøen blir det jo meg i 2 uker lixom.. men vi er veldig flinke å dele på det :)

dere som alltid legger å står opp, er det noen grunn for det eller er det bare blitt sånn? :) (det var ingenting negativt altså bare lurer jeg )

Grunnen til at jeg legger og står opp er fordi jeg ammer og snuppa ikke tar flaske.. Men jeg har mast på mannen mange ganger om han kan prøve å gi flaske siden hun ikke vil ta av meg(siden jeg lukter melk...), men han har ikke kommet så langt ennå... Han begynner i pappaperm om et par dager, og da får vi nok av tid:)

Helt greit om du mener det negativt, hehe.. Føler det blir litt dumt at en person skal stå for alt med barnet og huset...

ORIGINAL: Strimmelpinne

Som regel meg siden jeg ammer han i senga før han blir lagt. Gubben tar alltid kveldsstell da. Også rydder han mens jeg ammer og legger. [:)]

det samme her, sambo tar for det meste kveldstellet og jeg ammer henne i senga før hun skal sove .[:)]

ORIGINAL: Vero87

Det er alltid jeg som legger ungene. Det hender en sjelden gang han gjør det. Men jeg ammer alltid lillebror før han legger seg så da kan jeg likså godt ta meg av leggingen[:)]

signerer! jeg ammer 1m fra sengen hennes, så det er ingen vits i å rope på sambo for å legge henne[8D]

MEG !! - enten er han ikke hjemme ellers så sover han på sofan.. så ja det er meg som må gjøre det.

(di gangene han ikke jobber, og ikke sover på sofaen så drar han det så langt at jeg må gjøre det uansett)

Tja, akkurat for tiden er pappen hjemme, sykemeldt.
Og jr. legges jo vanligvis 3 ganger på dagtid og for kvelden i gjennomsnitt
Hvis jeg sier at pappaen legger ham 1 gang i uken for kvelden så er jeg godt snill..... Og et par ganger i uken på dagtid.

Når jeg mener legge mener jeg gi grøt, ta på pysj og gi melk da. Selve leggingen tar jo bare et halvt sekund.

ORIGINAL: aina_josefine

ORIGINAL: Ninajinta

Stemte på at vi deler likt. Men vet ikke om det er helt likt altså. Den det passer seg får legger han. Mens den andre rydder og vasker opp og gjør andre ting som må gjøres:)

Samme her...

Her au.. :) Det eneste vi ikke deler likt på er å finne frem klær ;)

Stemte på jeg, for er så å si BARE jeg som gjør det, men han har kunnet gjøre det de siste dagene hvis jeg spør, tilbyr ALDRI.

Vil si at vi deler på det meste når det gjelder sønnen vår, legging, kveldsmat og stell.. :P

På dagtid og nattestid er det jeg som gjør alt siden han er på jobb.. men på kveld og helger deler vi.. så vil kalle det dele til syvende å sist:)

Back
Topp