hvem legger barna?

verteline

Elsker forumet
ja tittelen sier vel alt:P

Stemte på at vi deler likt. Men vet ikke om det er helt likt altså. Den det passer seg får legger han. Mens den andre rydder og vasker opp og gjør andre ting som må gjøres:)

ORIGINAL: Ninajinta

Stemte på at vi deler likt. Men vet ikke om det er helt likt altså. Den det passer seg får legger han. Mens den andre rydder og vasker opp og gjør andre ting som må gjøres:)

Samme her...

ORIGINAL: aina_josefine

ORIGINAL: Ninajinta

Samme her...

Her å :)

Her legger vi begge ungene begge to ;) som oftest [8D][8D] av og til er det godt at han tar dei, for jeg tar erlend på dagen så da er det av og til godt at han tar det om kvelden men som oftest legger vi dei i lag[;)]

kun jeg foreløpig, men ser fram til den tiden hvor han skal ta igjen for alt jeg har lagt :p

Det er alltid jeg som legger ungene. Det hender en sjelden gang han gjør det. Men jeg ammer alltid lillebror før han legger seg så da kan jeg likså godt ta meg av leggingen[:)]

Han pleier å legge storebror og jeg lillesøster siden hun må få litt pupp før hun sovner. [:)] Så vi deler 50/50

her legger vi en hver. Så deler vi på å rydde. Viss jeg lager middag, rydder han opp og omvendt!

vi legger en av hver som regel hi hi[;)]

ORIGINAL: mormarion

her legger vi en hver. Så deler vi på å rydde. Viss jeg lager middag, rydder han opp og omvendt!

Sånn er det her også, bortsett fra at jeg alltid lager mat og han rydder ( maten hans er ikke noe å skryte av[8D])

Kun jeg som får lov, men vi jobber med saken. Blir ganske slitsomt i lengden.. 

begge legger barna men meg mest pga han for det oftest ikke har kommet hjem fra jobb enda når de skal legge seg

deler likt [;)] Sambo tar lucas, jeg Linus [:)]

Kun meg! Det gjelder også klesskift, bleieskift og mating

Som regel meg siden jeg ammer han i senga før han blir lagt. Gubben tar alltid kveldsstell da. Også rydder han mens jeg ammer og legger. [:)]

ORIGINAL: ariana1983

Kun meg! Det gjelder også klesskift, bleieskift og mating

vi deler egentlig likt, men mest meg..[;)]

jeg tar meg vertfall av matinga (mm) så deler vi på det andre somregel[;)]

Kun meg som har lagt snuppa, samt kun meg som har stått opp med henne både om natta og om morgen.

Back
Topp