Hvem kontakter jeg???

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Okay, nå har det seg slik at jeg er ganske sikker på at 2 hunder nærmere pappa ikke har det noe bra, dem flyr langs e-18 og jeg har holdt på og kjøre på dem flere ganger.. det er en liten hund og en stor!

Jeg tror jeg vet hvem eierene er, og dem tar jo ikke vare på disse hundene.
Hvem lar bikkjene fly løst langs e-18? og for hver gang jeg ser dem nå så ser dem værre og værre ut, den lille klarer nesten ikke åpne øynene.

I går prøvde jeg og få tak i den lille men den sprang fra meg.
Er det noen jeg kan kontakte for at dem skal få hjelp?
Ikke si politiet en gang, dem har jeg prøvd og så lenge dem ikke har gått til angrep på noen så gjør dem ikke noe. SÅ jeg vurdere og få tak i dem og bare kjøre dem til dyrlegen, heller det enn at dem blir kjørt ihjel [&o]

åhh, sånt er så vanskelig...vet at polititet ikke bryr seg, selv om det faktisk er de som skal ta vare på dyrene i slike saker...[&:] 
hva med dyrebeskyttelsen der du bor?????????, de bruker å trå til..

vi skulle hatt sånn dyrepoliti her som de har i amerika. sånne som jeg ser på animal planet... de gjør mye godt..

ORIGINAL: Stine_h

åhh, sånt er så vanskelig...vet at polititet ikke bryr seg, selv om det faktisk er de som skal ta vare på dyrene i slike saker...[&:] 
hva med dyrebeskyttelsen der du bor?????????, de bruker å trå til..

vi skulle hatt sånn dyrepoliti her som de har i amerika. sånne som jeg ser på animal planet... de gjør mye godt..

HELT ENIG! jeg vurderer faktisk og starte min egen lille dyrebeskyttelse.
Jeg syns dette er så trist, og jeg vet ikke om det er noe dyrebeskyttelse her, jeg vet at hvis jeg leverer dem til dyrlegen blir dem mest sannsynlig avlivet [&o]

Men hvem kanjeg kontakte for og finne ut om det er noe dyrebekyttelse her???

Tror faktisk det er mattilsynet du skal kontakte. Det er de som har ansvar for at lover blir fulgt mht kjæledyr. Du kan lese på www.mattilsynet.no [:)]

ORIGINAL: LeneChr

Sjekk her vennen[:)]

http://www.ddoo.org/

Lykke til. Snill du[:)]

åhh tuuusen takk som fant den [:)]
Jeg har letet litt men fant ikke, jeg får kjøre ut og se om jeg ser dem i kveld [:)]

Back
Topp