Hvem kontakter jeg for å bli slettet som bruker?

Trone skrev:

tresmå skrev:
Jeg sendte mail til kundeservice. Da ble alt slettet, gamle innelgg og alt.

De sletter ikke innlegg nå lengre. Ikke etter omleggingen forrige påske. De fjerner kun nick. 

Jeg ble settet etter det. For ca 1 år siden tror jeg. Først slettet de kn nicket, men etter at jeg kontaktet kundeservice ble alt borte.

Var et styr da jeg skulle slette meg!!! Innleggene ble ikke slettet, men jeg kunne ikke logge inn. Måtta lage ny bruker (med sambos mail :P) og sende mail igjen om at de måtte slette ALT fra den tidligere brukeren pluss denne kontoen. Var litt styr det og siden det var ulik mail og de ikke kunne vite at jeg var samme person :P Husker du det, Trone??  jeg helt frustrert på feb10 for at de ikke klarte å slette meg helt... 

Og når det endelig ble gjort da, så var jeg så "dum" at jeg meldte meg inn igjen!!! haha sånn kan det gå! 

VeldreidSkrævadottir skrev:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tananka skrev:
Var et styr da jeg skulle slette meg!!! Innleggene ble ikke slettet, men jeg kunne ikke logge inn. Måtta lage ny bruker (med sambos mail :P) og sende mail igjen om at de måtte slette ALT fra den tidligere brukeren pluss denne kontoen. Var litt styr det og siden det var ulik mail og de ikke kunne vite at jeg var samme person :P Husker du det, Trone??  jeg helt frustrert på feb10 for at de ikke klarte å slette meg helt... 

Og når det endelig ble gjort da, så var jeg så "dum" at jeg meldte meg inn igjen!!! haha sånn kan det gå! 

Mhm, var myyyyye tull da altså!!! 

LillianneLie skrev:
En så innbarka BV-er kommer nok tilbake;)

Ja, det tror jeg også : ) Klarer ikke være borte her så lenge. En gang avhengig, alltid avhengig :D

Back
Topp