Hvem klippet navlestrengen?

groa

Glad i forumet
Hvem var det som klippet navelstrengen på barna deres?

Hadde ute spørring på forumet, og der så det ut til at jeg var den eneste som hadde klippet den selv! (pappaen 1. gang)
Virkelig ingen andre som har gjort det selv???  
Så derforhører jeg her også!
Bare av ren nysjerrighet... [:D]

nr1 var det pappaen
nr2 var det jordmor p.g.a at hjertelyden forsvant så de måtte ta henne vekk

Nei desverre..det fikk ingen av oss gjøre..Ble gjort av jordmor/lege begge gangen..hadde et sterkt ønske om at bf kunne få klippe men neida..Det hasta visst for mye tror jeg..sto jo om livet på begge barna mine

Nr en var det min (eks)mann som gjorde det. Nr to var det jeg selv, faren rakk ikke fram til fødselen, fordi han satt hjemme og ventet på barnevakta. Nr tre var det jordmoren, fordi min mann ville ikke.

Pappaen de tre første gangene, jordmor sist - for da var ikke pappan med på fødselen...

Det var nok pappan her i gården=)

pappane, er det for de som har mer enn èn pappa? *fnis*

Det var pappaen her [:D]

Jordmor gjorde det her, for pappaen stod så kronglete til, pluss at han var litt satt ut søtingen min!

1 gang hastet det så da gjorde jordmora det.
2 gang gjorde pappan det
3 gang gjorde jeg det selv.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

pappane, er det for de som har mer enn èn pappa? *fnis*

Det var pappaen her [:D]

hehe [:D]  hadde ikke lagt merke til det... [:D]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

skulle vært mulig med to alternativer her [:)]
Første gang - jordmora
Andre gang - sambo

var ikke klar over at det gikk, har vært å fikset det, så nå kan en velge flere alternativer...

hehe vet faktisk ikke... fikk ks med full narkose så pappan måtte vente på et anna rom imens...

viss jeg ikke husker helt feil var det ei veninne av mamma som gjorde det. var ho som måtte bli med på fødselen siden mamma ikke orket, mamma klarte ikke å kjøre meg heller fordi jeg kasta opp pga smertene.  så da måtte jeg ha med veninna hennes, som også kjørte meg på sykehuset.
BF stakk da han fikk vite at jeg var gravid, men han kom inn i bildet igjen da guttungen var 5 mnd gammel.

og så må jeg si at alt orda seg med oss og nå bor vi sammen, og skal ha en baby til, så denne gangen blir det nok pappan som skal klippe[:D]

Legen klippet storebror, og gubben klippet lillesøster.

jordmoren, for navlestrengen måtte klippes fort og den var så kort sa hun.. men pappaen skulle egentlig

Så klart samboer[:)]

Back
Topp