Hvem jeg er :)

Bethina93

Glad i forumet
Hei :)
Jeg har sniki her inne noen måneder nå, å kan vel fortelle hvem jeg er :)
Jeg er ei på 19, bosatt i Østfold med min kjære og vi venter en liten gutt 27 juni :)

Jeg har også termin 27 Juni :) Kjenner du mye spark å sånn fra den lille i magen?

Har kjent liv fra uke 16, men er først nå den siste uka jeg har kjent utenpå magen :)
Du da? Kjenner du mye liv fra den lille? :)

Jeg kjente liv tidlig,men har morkaken på fremsiden denne gangen så har ikke kjent noe særlig før i dag,skikkelig party inni her :) Tenkte å prøve å sammenligne med noen som er like langt på vei som meg,håper jeg får meg noen skikkelig spark regelmessig snart :)
Fikk noen solide spark eller dytt uken som var men så ble det rolig :)

Velkommen til oss:) Jeg har nettopp selv kjent spark på utsiden av magen:) Men han har en tendens til å slutte å sparke hvis jeg/sambo legger hånda inntil(rakker):P Jeg har studert magen når han har styrt noe himla inni her, og har jaggu SETT sparkene!:) Kjemperart:P Har dere fått vite kjønn?:)

I går kveld kjente samboeren masse spark å bevegelse fra den lille, å tidligere i dag kunne jeg se at den sparka :) kjempe rar men herlig følelse, men godt å vite at det er liv der å den lille har det bra :)
Jeg har foresten morkaka ned mot ryggen, så den er ikke i veien for sparka :)

Jeg vet ikke hva jeg får,har vært på ul 2 ganger uten hell.Første gangen krøka den lille seg sammen og lå med ryggen imot og beina godt blasert under seg og sutta på totten,hadde fin rygg og rompe da ;) Andre gangen lå den å sprellet og spriket som bare det,men hadde navle strengen mellom beina :)

Skal du på flere ul da? 3D?
Når jeg var på ul forta han seg med å vise seg frem for å så gjemme seg resten, så hun var ikke i tvil om at det var en liten gutt :) Hehe

Skal på en ekstra ul av hjerte til den lille på mandagen,slev om jeg så å si fikk klar signal sist om at alt så bra ut.Tenkte å høre da om de tar en liten titt på de edle deler også :)

Heihei :) Velkommen, håper du kommer til og trives her med oss :)

Back
Topp