Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei
Jeg har sniki her inne noen måneder nå, å kan vel fortelle hvem jeg er
Jeg er ei på 19, bosatt i Østfold med min kjære og vi venter en liten gutt 27 juni
Jeg kjente liv tidlig,men har morkaken på fremsiden denne gangen så har ikke kjent noe særlig før i dag,skikkelig party inni her Tenkte å prøve å sammenligne med noen som er like langt på vei som meg,håper jeg får meg noen skikkelig spark regelmessig snart
Fikk noen solide spark eller dytt uken som var men så ble det rolig
Velkommen til oss Jeg har nettopp selv kjent spark på utsiden av magen Men han har en tendens til å slutte å sparke hvis jeg/sambo legger hånda inntil(rakker) Jeg har studert magen når han har styrt noe himla inni her, og har jaggu SETT sparkene! Kjemperart Har dere fått vite kjønn?
I går kveld kjente samboeren masse spark å bevegelse fra den lille, å tidligere i dag kunne jeg se at den sparka kjempe rar men herlig følelse, men godt å vite at det er liv der å den lille har det bra
Jeg har foresten morkaka ned mot ryggen, så den er ikke i veien for sparka
Jeg vet ikke hva jeg får,har vært på ul 2 ganger uten hell.Første gangen krøka den lille seg sammen og lå med ryggen imot og beina godt blasert under seg og sutta på totten,hadde fin rygg og rompe da Andre gangen lå den å sprellet og spriket som bare det,men hadde navle strengen mellom beina
Skal du på flere ul da? 3D?
Når jeg var på ul forta han seg med å vise seg frem for å så gjemme seg resten, så hun var ikke i tvil om at det var en liten gutt Hehe
Skal på en ekstra ul av hjerte til den lille på mandagen,slev om jeg så å si fikk klar signal sist om at alt så bra ut.Tenkte å høre da om de tar en liten titt på de edle deler også