Hvem inviterer du...?

Familien vår er liten så vi inviterer de alle. Ikke at alle kommer men like vel :)

Så inviterer vi venner og barn
 
Her har vi så stor familie, at det vil være utenkelig å invitere våre egne tanter, onkler og søskenbarn, for ikke å snakke om vennepar som ikke er faddere. Med storfamilien (utenom vennepar) ville vi blitt 92 stk... Vi kommer begge fra store familier, i tillegg er samboers foreldre skilt, så det er en del stesøsken inn i bildet.
Med aller, aller nærmeste familie, pluss faddere blant venner, ville vi blitt 28 på det minste. Dersom vi gjør det «likt» og også inviterer de av stesøskenene vi ikke har så mye kontakt med, og deres barn, blir vi 36. Kjenner jeg blir svett allerede... :joyful::joyful:
 
Hvis vi hadde hatt barn: Til bursdag hadde vi invitert barnet sine tanter, onkler, besteforeldre, oldemor og evt. søskenbarn :) Til dåp hadde vi sikkert invitert noen ekstra, men så er vi en ganske liten familie... Jeg har veldig godt forhold til min tante, så hadde sikkert invitert de i dåpen og kanskje i bursdag. Syntes det blir litt voldsomt når det er 50 gjester i en dåp:)
 
Til dåp hadde vi besteforeldre på begge sider, tanter og onkler til dåpsbarnet samt faddere.

Til bursdag blir de samme som til dåpen bet + at jentungen sin kusiner og fetter kommer, noen av disse har barn på samme aldre som jentungen så da kommer alle barna dems også. Total blir vi ca 25 stk så er vel ikke så mange[emoji4]
 
Det blir bare barnets besteforeldere og tenter/onkler og søskenbarn (blir 26 stk bare med de) :)

Til bursdager kommer vi kanskje til å dele opp litt også, har ikke plass til alle på en gang rett og slett:)
 
Back
Topp