hvem inviterer dere

*Trollungen*

Forelsket i forumet
i bursdagen til unga?

De fleste tar vel familie som en selvfølge, men inviterer dere deres nære venner også? Og inviterer dere disse samtidig med familien?

Får litt stressafølelse av alle som har planlagt så mye til 1årsdagen. Har verken planlagt sted, tid, kake eller invitasjoner enda jeg[X(]

Kommer ikke til å gjøre så mye ut av det vi.

Inviterer nærmeste familie på kaker og kaffe.

ORIGINAL: Virra

Samme her[:)] og hvis vi ber venner å sånn så tar jeg det på sparken[:)] de er ikke så kravstore[:)]

godt å høre det er flere enn oss som ikke har planlagt en stor sermoni[8D] blei bekymra her jeg satt[8|]

ORIGINAL: jcecilie

[link=http://forum.babyverden.no/javascript:void(addSmiley('body1',%20'http://forum.babyverden.no/image/s1.gif'))][:)][/link]

Samme her[:)] og hvis vi ber venner å sånn så tar jeg det på sparken[:)] de er ikke så kravstore[:)]

Hehe, jepp. Venner kan komme innom på spontant restebesøk om de ønsker.[:D] 
(Men med de kakespiserne vi har i familien blir det alltid tomt da[8|])

Her er det ikke vanlig med vanvittige forberedelser før hver bursdag! Sender gjerne ut en sms til nærmeste familien 1 uke eller 2 før selskapet, og slenger sammen en gryte og/eller en kake eller to [:D]

Nærmeste familie på kaker og kaffe og kanskje en go venninne av meg med gutten hennes som har vært en del sammen med Eskil. Og gudforeldre hvis de har mulighet.

Aksels fettere, tanter, onkler, besteforeldre, oldeforeldre og faddere med barn.

Skal ha egen bursdag med barselgruppa.

Her blir det min familie. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha barnebursdag ennå, om det blir det blir det med de jeg kjenner som har barn på samme alder[:)].

Det er ikke vanlig med så mye styr før bursdager i familien vår heller, er bare jeg som synes planlegging, baking og invitasjoner er innmari gøy! [:D]

Vi inviterer de samme som vi gjorde i dåpen - nærmeste familie [:)]
Vi blir rundt 25 stk inkl barn.

ORIGINAL: Bambling

Samme her. Er det som er deilig med at han bare er 1 år, han skjønner ikke noe av det uansett!
Det blir nok av bursdager hvor vi må stille med pirat-tema og fancy kaker. Men i år blir det bare helt enkel feiring, og lillegutt skal få smake litt av bursdagskaka si! [:D]

Det skal lille også, ho har visst sagt til pappaen sin at hun ønsker seg marsipankake med jordbær[:D]

Her er det jo enda 1,5 mnd til bursdag,så har goooood tid[;)]

Har faktisk ikke tenkt på den bursdag så veldig enda (ille å si det....Men Julie er faktisk ikke hjemme på dagen sin,skal være med storebror og pappa'n til bestefaren sin den helga[8D])
Blir vel til at familien til sambo kommer helga før på kaffe og kaker ,så reiser vi opp til trønderlag helga etter.....Blir feiring der oppe da[:)]

Som Bambling sier,dette med temabursdag kommer tidsnok[:)] Nå har Adrian bestemt at det skal være Spidermantema[8D][:D]

Vi har mange på hver vår side, så her blir det like mange som var til dåpen, rundt 30stk!! Blir fam, ei venninne, kompis som er "onkel". Så tar vi barselgruppa en dag seinere...

Her blir det Olivers besteforeldre, tanta og onkelen, pluss ei filletante og ei kusine. Mer enn det vil jeg ikke ha, for alle vet at det vil mangle en person der, så vi ønsker det stille og rolig.

Venner gidder jeg ikke å invitere.

ORIGINAL: Mildrun

Her er det jo enda 1,5 mnd til bursdag,så har goooood tid[;)]

Har faktisk ikke tenkt på den bursdag så veldig enda (ille å si det....Men Julie er faktisk ikke hjemme på dagen sin,skal være med storebror og pappa'n til bestefaren sin den helga[8D])
Blir vel til at familien til sambo kommer helga før på kaffe og kaker ,så reiser vi opp til trønderlag helga etter.....Blir feiring der oppe da[:)]

Som Bambling sier,dette med temabursdag kommer tidsnok[:)] Nå har Adrian bestemt at det skal være Spidermantema[8D][:D]

Her er det litt over 2 uker til [&:]

Back
Topp