hvem innviterer man *insp*

_gjotterii_

Elsker forumet
Ja... hvem innviterer man i bryllupet sitt...?

Må man liksom innvitere alle tanter, onkler, søskenbarn og foreldrene, 3menninger osv.... eller bare de man egentlig har mest kontakt med?
[:D]

Huff, sitter med den problemstillingen selv... [&:] Vi velger å be alle tanter og onkler samt søskenbarn med partnere. Tremenningenene mine aner jeg ikke hvem er omtrent, så det droppes.

Jeg har spørsmål som f.eks: må man be de man har blitt bedt til? Må man be begge to når det er par selvom man ikke kjenner partneren? Osv osv.. [:-]

Spørs hvor stor familie du har og hvor god kontakt du har med dem. Om jeg skulle invitert tanter, onkler og søskenbarn + partner, så hadde jeg kommet opp i 65 stk. Og det er bare min familie. Hadde jeg skulle invitert tremenninger så hadde det blitt av kongelig størrelse omtrent

Man inviterer akkurat de man har lyst til [;)] Vi ber ikke tanter og onkler og kusiner vi ikke har kontakt med. Vi har bedt de menneskene som vi føler betyr noe for oss. Nær familie, gode venner, venner man gjerne vil ha mer kontakt med osv. 

Nei det må man absolutt ikke... [;)] Jeg skal invitere kun de jeg har kontakt med. De vil si at noen tanter og onkler ikke blir bedt. Sambo har absolutt ikke kontakt med mormora si (og når han hadde det så var det veldig anstrengt) så hun blir heller ikke bedt.

Hvorfor skal man be bare for å be? Det er vår dag og vi orker ikke å tenke på hvem vi har snakka med ila. kvelden og ikke og når man ikke har noe kontakt fra før så blir det jo overflatiske rare samtaler uansett. Nei de får heller sitte hjemme å surmule enn å surmule i mitt bryllup [:D]

Ps: Jeg blir sikkert skutt nå, men jeg mener det faktisk [8D] Sånn gjør vi det i dåpen til jul også.

De man har lyst til, naturligvis. [:)]
Hvis jeg skulle bedt tanter, onkler og søskenbarn når den tid kommer at jeg skal gifte meg, måtte vi leid en hel by.[8D]

Vi hadde et lite bryllup og valgte derfor å invitere de vi har med å gjøre og som vi ville ha der. Så ikke poenget med folk vi aldri snakka med rett og slett.

Besteforeldre, foreldre, søsken (+ stesøsken), venner og ene tanten/onkelen min.

Jeg sliter også med det samme!!

Vi tenkte å be onkler og tanter som vi har kontakt med, mens de som aldri tar kontakt, og motsatt inviterer vi ikke.
Vi har begge kusiner og fettere som vi ser på som venner, så de inviterer vi også.
Uten om dette blir det nærmeste familie og nærmeste venner.. enn så lenge. Gjestelisten er laaaangt fra ferdig.

man inviterer hvem man vil.[:D]selv hadde det nok blitt foreldre, søsken,besteforeldre, tanter, onkler. søskenbarn, venner osv

Back
Topp