Hvem i mummidalen er du?

Lille My
Du er Lille My! Du elsker spenning og er veldig rampete. Du er også veldig direkte og sier ofte ting rett frem uten å tenke over hvem du kan såre.
39.21% har falt innenfor denne kategorien.

Lille My
Du er Lille My! Du elsker spenning og er veldig rampete. Du er også veldig direkte og sier ofte ting rett frem uten å tenke over hvem du kan såre.
39.23% har falt innenfor denne kategorien.

Snorken
Du er Snorken! Du er veldig selv om det betyr at du må jobbe alene hele vinteren mens alle andre sover!
18.47% har falt innenfor denne kategorien.

Jess, som venta, hehe!
Lille My!![:D]

Du er Mummitrollet!
7.21% har falt innenfor denne kategorien.

Hehe...Rett og slett...

oooopss... ble visst Stinky jeg... [:D] hihi

Mummipappa
Du er Mummipappa! Du er en drømmer og du drømmer deg ofte bort og inn i eventyr. Du er også en håpløs romantikker.
21.55% har falt innenfor denne kategorien.

Mummipappa [8|]

Ble mummimamma jeg[:)] 
Du er snill og omtenksom, hvis noen har et problem går de til deg for råd og du har ofte en løsning.
8,73% har felt innenfor denne kategorien.

Snusmumriken
Du er Snusmumriken! Du er modig og rolig. Du er også selvstendig og kan ta vare på deg selv, men du er likevel venn med alle.
26.38% har falt innenfor denne kategorien.

Du er Mummimamma! Du er snill og omtenksom, hvis noen har et problem går de til deg for råd og du har ofte en løsning.
8.94% har falt innenfor denne kategorien.

Mummimamma
Du er Mummimamma! Du er snill og omtenksom, hvis noen har et problem går de til deg for råd og du har ofte en løsning.
8.88% har falt innenfor denne kategorien.

Lille My
39.00% har falt innenfor denne kategorien.

Hihi, hun er jo tøff!!

Du er Hufsa! Du er skummel og nesten alle er redd deg. Bakken fryser til is der du går, men egentlig vil du ikke skremme noen du vil bare ikke være alene.

Lille My.. Vet ikke helt om jeg vil være henne..

Lille MyDu er Lille My! Du elsker spenning og er veldig rampete. Du er også veldig direkte og sier ofte ting rett frem uten å tenke over hvem du kan såre.

Resultat:

Mummitrollet
Du er Mummitrollet!
7.32% har falt innenfor denne kategorien.

ORIGINAL: theolin

ble mummipappa!! en drømmer og håpløs romantiker...[8|]

Ble også mumipappa,da har vi noe tilfelles[&:]

Hattifnatt
Du er Hattifnatt! Du er merkelig du!
10.80% har falt innenfor denne kategorien.

Æh...er hattifnatt jeg *knis*

Back
Topp