Hvem husker

mrs.L

Elsker forumet
dere best fra da vi var i "termin i januar" ?

Siden jeg var sykemeldt nesten helesvangerskapet og led av søvnmangel tilbragte jeg mange timer på forumet vårt.. Og
husker iallefall frk. flode (nates mamma), tvilling31(?), Solvit og de fra stavanger..[:)] Husker jeg var så nyskjerrig på om jeg kjente noen.. Og det gjorde jeg jo og, Litlå, men det fant vi ikke ut før vi var komet over på født i januar![:)]

Jeg husker solvit, bondekone, venterguttebebis (sebastians mamma) -selvfølgelig, for vi håpte jo å ligge på sykehuset sammen....maaaaange andre også altså, men disse er de som jeg husker BEST[:D]

jeg husker venterguttebebis, frk.flode, babycec, malønna. forresten, er malønna her enda? [8|]

Jeg husker ikke så mye for jeg var ikke inne her så mye da.

-hadde ikke bhg plass til storesøster og da han man ikke tid til å sitte på nettet når man har en 1-åring i hus... vi var vel ute på lekeplassen å lekte vi mens dere ble kjente her inne[;)]

ORIGINAL: mrsdior

Bondekone, jeg husker deg sååå godt!!

fordi du hadde så fint bilde på ..... huff husker ikke hva det heter men bildet til venstre på alle innleggene.........[:)]

og så husker jeg ainakor...

jeg husker best ainakor & bondekone[:)]

Jeg var ikke innpå her før i januar, også hadde jeg termin i februar så derfor var ikke jeg her [:)]

Back
Topp