*4barnsmamma*
Gift med forumet
kunne du virkelig tenkt deg å treffe og hvorfor????[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gunni
Jeg kunne tenkt meg at alle mammaene hadde møtte et sted jeg... Det hadde vært digg det... Aller mest...nå...har jeg lyst til å treffe Kavringen og gi henne en skikkelig godklem...
quote:
Jeg kunne tenkt meg at alle mammaene hadde møtte et sted jeg... Det hadde vært digg det... Aller mest...nå...har jeg lyst til å treffe Kavringen og gi henne en skikkelig godklem...
det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!!
ORIGINAL: vimsa79
quote:
det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!!
hadde vært gøy å treft dere alle men det er nok litt vanskelig å få til[&:]
ORIGINAL: *Isabell*
det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!![:)]
ORIGINAL: malien
Virker til å være utrolig mange kjekke folk her inne!! Hadde vært gøy å truffet alle sammen[;)] Vanskelig å peke ut noen foran andre[:)] Jeg har truffet laban og Eilin, Lussi81,Nala og Hege og Chris og det hva kjempe kjekt[;)][;)]
ORIGINAL: malien
Virker til å være utrolig mange kjekke folk her inne!! Hadde vært gøy å truffet alle sammen[;)] Vanskelig å peke ut noen foran andre[:)]