hvem her inne

Jeg kunne tenkt meg at alle mammaene hadde møtte et sted jeg... Det hadde vært digg det... Aller mest...nå...har jeg lyst til å treffe Kavringen og gi henne en skikkelig godklem...

ORIGINAL: Gunni

Jeg kunne tenkt meg at alle mammaene hadde møtte et sted jeg... Det hadde vært digg det... Aller mest...nå...har jeg lyst til å treffe Kavringen og gi henne en skikkelig godklem...

det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!![:)]

Men jeg også kunne tenkt meg å møte alle her inne!!!!! Tenke seg til en real fest med oss damene, tror det kunne tatt hefitg av jeg[8D]

quote:

det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!!

hadde vært gøy å treft dere alle men det er nok litt vanskelig å få til[&:]

ORIGINAL: vimsa79

quote:

det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!!

hadde vært gøy å treft dere alle men det er nok litt vanskelig å få til[&:]

Det er nok dessverre det ja....[&o]

Jeg har lyst til å møte dere alle!!!
Jeg har jo møtt ganske mange her, egentlig.
Og de har jeg veldig lyst til å treffe igjen!
Men hvis jeg måtte velge noen, så måtte det bli: Gunni, Kavringen, mamma88 og tullemor...

(mener ikke at jeg ikke vil møte dere andre, altså!!!!)

Så koselig, Lussi. Lyst til å møte deg også...

ORIGINAL: *Isabell*

det kunne jeg også tenkt meg!!! tenk å vært så heldig å ha henne i nærmeste omgangskrets da!!! de folka opp i nord har ikke snøring på hva de går glipp av!!![:)]

Som om æ sku ha sagt d sjøl.. [;)]

Hadde vært moro å møte alle sammen, ja, men da måtte vi ha hatt minst en helg, hvis ikke blir det ikke tid til å prate med alle... [8D][:D]

Har møtt ganske mange, jeg også, så jeg har nok aller mest lyst til å møte de som bor litt "langt borte". Kavring, Gunni, KaKe, Catski, CamillaN, Astra, Elenia, Eden, Susseline, lonamor, Tonje, mamma88... Lista er lang, jeg kan fortsette mye lenger, men dere skjønner poenget... [;)][:D]

Det hadde vært gøy og møtt alle, men jeg har spesielt lyst til å treffe Laban og Eilin, for vi har hatt så god kontakt hele tiden. [:)]

ORIGINAL: malien

Virker til å være utrolig mange kjekke folk her inne!! Hadde vært gøy å truffet alle sammen[;)] Vanskelig å peke ut noen foran andre[:)]

Virker til å være utrolig mange kjekke folk her inne!! Hadde vært gøy å truffet alle sammen[;)] Vanskelig å peke ut noen foran andre[:)] Jeg har truffet laban og Eilin, Lussi81,Nala og Hege og Chris og det hva kjempe kjekt[;)][;)]

Virker til å være utrolig mange kjekke folk her inne!! Hadde vært gøy å truffet alle sammen[;)] Vanskelig å peke ut noen foran andre[:)]

Back
Topp