Hvem har størst rom?

Ikke helt sikker egentlig. Vi og eldste jenten tror jeg har ganske lik str på rommet...

vi har det største rommet, men han har ca like mye gulvplass pga vi har endel større seng og mer kommoder osv

her har ungen størst, men det er fordi vi har skyvedørsgarderobe på vårt rom. Men her kommer toppetasjen til å bli en barneavdeling hvis vi får en unge til, så flytter vi ned til første etasje:)

Jeg har det største rommet, rett og slett fordi det ikke er plass til senga mi på Sofie sitt rom. Hadde det vært det så hadde vi nok bytta [:)]

Jeg sover i stua jeg[:)] Ungene har vært sitt rom[:D]

Vi har størst rom,men minst gulvplass pga skap og dobbelseng.

vårt er størst, men vi har størst seng og størst garderobeskap også.. og minst gulvplass..

egentlig har barna størt rom, like store - men der er d skrå tak - og egentlig veldig lite forskjell fra våres, men vårt er d ikke skråtak på, så sånn sett har vi størst ;P

men ikke så mye forskjell ;P god nok plass alle sammen =) skulle selvfølgelig gjerne hatt kjempestort rom, med bad og lese seksjon ;P hehe - men d trengs da ikke ;P

Vi har det største, gutten nest største og lillegullet som kommer får minste. Men de har et lekerom ved siden av stua på 14kvm. Så det får holde i massevis [:D]

Vi har det minste soverommet, og barna har større soverom[:)]

Foreløpig sover vi på samme rom og da bruker vi det strørste. Men planen er at vi skal flytte inn på det lille soverommet og la snuppa får det store, hun har litt flere leker som skal ha plass en hva vi har [;)]

ORIGINAL: Charl0tte

ORIGINAL: Minerva

Er ikke stor forskjell på rommene våre, men mitt er nok litt større.
Og så har jeg vindu, det har ikke han. [8D]

hjeeeelp.. det er jo påbudt med vindu (stort nok til rømningsvei) på soverom !! [:-]

Tenkte jeg og[&:]

Snuppa har det største rommet... er vel 16 kvm.
Gutten har det minste.. og det er vel 9-10 kvm.
Vi har ett på 12 kvm, men det skal tuppa i magen få..
Så da får vi det aller minste rommet på 8-9 kvm.

Vi sover bare på rommet, mens ungene leker der.. så greit att de har litt plass[:)]

Annet, for tror alle er ca like store. Ca rundt 12 kvm på alle 3 tror jeg. 

ORIGINAL: Sparkebukse

Vi har størst rom,men minst gulvplass pga skap og dobbelseng.

jeg har størst rom, men pga de bodene som er tilknyttet soverommet og er bak 2 av veggene valgte jeg å ha det rommet. Men frøkna lider nok ikke med et soverom på 16 kvm tenker jeg[:D]

I den nye leiligheten får vi størst rom, jenta vår får et som er ca 1 kvm mindre, og gjesterommet er kanskje 1 kvm mindre enn dét igjen. Så kjiper'n for minstemann og vi får en til en gang [:(]

vi har størst. fordiom vi veldig gjerne skulle ha gjort det motsatt. men vi har ikke plass til vår seng inne på det minste rommet[:-] vi tenker på å rive ned veggen inn til boden da, sånn at barnerommet blir større. og så skal vi lage til skyvedørsgarderobe i gangen sånn at ungene ikke må ha klesskap på rommet, for det tar jo mye plass..

Back
Topp