Hvem har størst rom?

nathaniel! vi trenger bare en seng og to nattbord for jeg skal lage wlak in garderobe i inne boden og mannen har gutterommet sitt der han har klær[:)]

er så deilig når man har besøk at barna kan leke på barnerommet pluss at nathaniel har sååå mye mer som trenger plass[8D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

sønnen min har stort rom - han trenger det mest til plass av leker og plass til å leke på. jeg sover jo bare på rommet mitt...

Sign [:)]

Vi har størst rom [:)] Rett og slett fordi rommet til Snuppa var for lite til at vi skulle få plass til senga der inne, og det var det rommet som var enklest å pusse opp, og som var i best stand. Er et ganske langt rom, men ikke så bredt [:)]

ORIGINAL: Sparkebukse

Vi har størst rom,men minst gulvplass pga skap og dobbelseng.

ungene har størst rom.
De leker der inne. Jeg sover bare på mitt.
Så det er helt ulogisk om jeg skal ha det største rommet.

Vi har det største rommet, for å få plass til vår 2 meter brede seng [8D]
De ser stort sett bare på tv på rommene sine, leker i stua. Vi skal pusse
opp i kjellern nå, så da har de kjellerstue når de blir fjortisser [:D]

Vi har størst, men vi har likevel mye mindre gulvplass.

Storesøster har størst rom, Lillebror har stort rom og vårt er i grunn akkurat passe [;)]

Hvis jenta deres ble overlykkelig over byttingen måtte det jo bli en vinn-vinn-situasjon [:)]

Vi og Matheo har det største. Rett  og slett fordi vi ikke har plass til 180*200 seng på Benjamin sitt rom.

Vårt er nok noe større, men mye mindre gulvplass da pga dobbeltseng og garderobeskap. Men for oss var det naturlig å ha det rommet med balkong selv. (I tillegg til at vi allerede hadde dette rommet lenge før Sebastian ble født da)

Vi har det master bedroom her i huset. Størst plass og mest skap. Nicholas har det nest største og snuppa får det minste[:)]

Back
Topp