Hvem har størst rom?

smash

Forumet er livet
VIP
Storejenta vår har STORT rom, og vi har et lite rom hvor vi må krabbe over hverandre når vi skal ut av senga[&:]
Så nå har vi bestemt oss for å bytte rom med ho. Senga hennes tar ikke så stor plass, og klærne hennes kommer til å være på vårt rom. (garderobeskap)
Føler meg litt ego som bytter rom sånn, men storejenta blei overlykkelig!
Ho vil uansett aldri leke på rommet, kun være der når ho ser film eller skal sove..

Her har vi, foreldrene og minste jentungen størst rom. jentungen sit rom virkar større pga av at vi har ein diger skyvedørsgarderobe på vårt rom. Så vi får egentlig ganske så liten plass på rommet vårt. Så eg trykka at ein av ungane får størst rom

vi har størst rom!
eller vi har det største, mini har det mellomste og det minste bruker sambo som kontor

Vi hadde det største rommet, men nå er det hu eldste som har det [:)]

Er ikke stor forskjell på rommene våre, men mitt er nok litt større.
Og så har jeg vindu, det har ikke han. [8D]

Vi har det største rommet.
men mini har mer gulvplass enn oss.
For vi har jo dobbelseng og mange garderobeskap på vårt rom.

jeg og typen har det største.. Men vi har jo sofia inne med oss, så vi må ha litt plass [:)]

Jeg kryssa av for at vi har størst rom, en jeg tror det er enhalv kvadrat større enn ungene sitt. De deler foreløpig.
Når vi flytter, vil vi ha to-tre kvadrat mer enn de, men de får 12 kvm hver allikevel. [:)]

ORIGINAL: Minerva

hjeeeelp.. det er jo påbudt med vindu (stort nok til rømningsvei) på soverom !! [:-]

Vi bare sover på rommet vårt, så trenger ikke så stor plass egentlig, mens barna elsker og leke på rommet sitt så dem har mere brukt for store rom enn det vi har. [:)]

Det største rommet i huset er ikke i bruk som soverom, fordi det er i andre enden av huset. Det er gjesterom og der vi har våre klesskap. Vårt rom er litt større enn snuppa sitt, delvis fordi hun måtte ha det rommet for at vi ikke skulle vekke henne med å gå gjennom hennes rom når vi skal sove, og delvis fordi vi ikke får plass til en dobbelseng på hennes rom.

Jeg syns ikke det skal være sånn at ungene MÅ ha størst rom, man får fordele rommene sånn man syns det er praktisk og anvendelig.

ORIGINAL: Charl0tte

hjeeeelp.. det er jo påbudt med vindu (stort nok til rømningsvei) på soverom !! [:-]

Sign. Alle soverom skal ha vindu på minimum 1 x 1 meter eller noe, og to rømningsveier.

da er det ikke lov å bruke det som soverom

det samme tenkte jeg på...
sover han i ett kått da eller?

ORIGINAL: Tanntrollet09

Sign. Alle soverom skal ha vindu på minimum 1 x 1 meter eller noe, og to rømningsveier.

sign.... er PÅBUDT...

sønnen min har stort rom - han trenger det mest til plass av leker og plass til å leke på. jeg sover jo bare på rommet mitt...

Elsdte jenten har størst rom.Vi hadde det rommet først men fant ut at det bare var dumt at vi satt med det største rommet
når vi bare skulle sove der.

ungene har det minste soverommet, vi det mellomste og det største er lekerom!
Er en del ekstra skap og bokhyller inne på lekerommet da så plassen blir ikke så stor totalt, men slipper å ha leker der de skal sove så det passer utmerket for vår del[:)]

ORIGINAL: toneany

Det største rommet i huset er ikke i bruk som soverom, fordi det er i andre enden av huset. Det er gjesterom og der vi har våre klesskap. Vårt rom er litt større enn snuppa sitt, delvis fordi hun måtte ha det rommet for at vi ikke skulle vekke henne med å gå gjennom hennes rom når vi skal sove, og delvis fordi vi ikke får plass til en dobbelseng på hennes rom.

Jeg syns ikke det skal være sånn at ungene MÅ ha størst rom, man får fordele rommene sånn man syns det er praktisk og anvendelig.

Jo, er jo sant.. Ungene MÅ ikke ha det største soverommet..
Men ho får fin plass å leke på selvom rommet hennes blir mindre.
Så får en av jentene heller få det største rommet når de blir fjortisser[8D]

Back
Topp