Bruker298kfa
Elsker forumet
Har forresten kjørt inni noen selv akkurat der:P
En campingbil som bråstoppa...
En campingbil som bråstoppa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvsagt er det bil nummer 2 sin feil.Ripley skrev:
Men jeg må jo stille spørsmålstegn med hvorfor du ikke tok i bruk nødblinken?
Da skal dere få høre min versjon. Jeg er fører av bil nr 1..jentami* skrev:
Klokken er 16:00 og det er midt i rushen.. Jeg har nettopp kjørt av omkjøringsveien og skal ut på E6`en. For dere som kjenner dette stedet så er det fletting før bommen så det går ikke så fort før vi har passert bommen.
Fartsgrensen på stedet er 80 men jeg har en hastighet på 60, det er det de fleste bilene forran også har enda. Jeg har to store lastebiler forran meg. De kaster seg over i filen til høyre og jeg ser stigen som ligger på tvers i veibanen (den filen jeg ligger i). Jeg må handle raskt, tenke fort og fornuftig. Jeg sjekket speil bak og føreren av bil 2 hadde da god avstand. Høyre fil hadde jeg ikke mulighet til å skifte i uten å blande inn flere biler i en svært alvorlig kræsj så jeg bestemmer meg for at jeg er nødt til å stoppe. Jeg hadde ca 7-10meter å bremse på og begynner forsiktig å bremse ned for å varsle bak om at her må hastigheten ned. Jeg har tid til det selv om dette går sykt fort.
Men i det jeg stopper, akkurat forran stigen så smeller det noe hinsidig! Fører av bil 2 kommer i en sinnsyk fart i baken på min bil. Så kraftig at han skyver hele bilen over stigen i veibanen.
Min bil har i dag fått takst. En reprasjon på 80.000kr.
De må skifte fanger, bakluke og en del under bilen er skadet.
Jeg hadde hatt bilen i 2mnd. En splitter ny skoda superb 2011.
Endrer dere mening?
----------------------------------------------------------------------------------------
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1721408.ece
Hvem har skylda mener du? Diskuter..
Grunnen til at jeg vil ha deres synspungt er fordi jeg har lest innleggene under fra lererne.
Øhm? nei.. var jo ikke din feil, som jeg har sagt tidligere.
Endrer mening? Det er alltid den som kjører på noen bakfra som har skylda, sånn er det bare. Skjønner ikke helt innlegget ditt, eller hvorfor du vil ha vår mening etter å ha lest leserinnleggene, nesten alle de er jo med deg :) Og det er vanskelig å holde avstanden i rushen, gjør jo ikke han andre noe mindre skyldig.Babelle skrev: