Hvem har rett...?

Chilli

Andre møte med forumet
spørsmål: si du hadde levert inn bilen din på verksted fordi instrumentene røyk (bensinmåler, temperaturmåler osv) de hadde bilen i 2 uker før de fikk den til igjen, når du da fikk bilen igjen og har kjørt i 2 uker, så ryker instrumentet igjen... har du da reklamasjonsrett på det? verkstedet mener nei, jeg mener ja. må jo være en slags garanti på arbeidet deres? kan jo ikke være min feil at de ikke fant det virkelige problemet første gang? andre som har meninger?[;)] oj, beklager, ble laaangt... bare litt frustrert her...

hvis det ble skiftet skulle no en tro at det ville holde lenger enn i 2 uker??
jeg mener du har rett på reklamasjon[8|]

ja, det eg og mener, 2 uker er jo ingenting.. får lese litt på forbrukerrådet sine sider, kanskje det står litt der..

Håper du finner ut av det[:)]

ja, må da ha noen rettigheter.. [8|]

Så lenge det e et godkjent verksted så har du reklamasjonsrett,vest de ikke går med på det så ta og undersøk saken og gå videre,ska jo hold mer enn 2 uker uansett ka man e og får fiksa,det dere har æ også opplevd men det var en litt større reparasjon og da trua æ med tv2 hjelper dæ og advokat og da jenka de seg med en gang,STÅ PÅ

skal spørre mannen min når han kommer hjem jeg, han jobbet tidligere på et verksted

Jeg mener du har rett!! Hallo!!! Utføre en dritt-jobb og ikke ta ansvar for det sjøl etter bare 2 uker!!! Skulle liksom vare noen år da!!!?

JA det har du,min samboer er bilmekkaniker.

Jepp... Har man kjøpt en vare skal det alltid være garanti så lenge du har kvittering! [:)]

Back
Topp