Hvem har offentliggjort graviditeten?

Har kun fortalt det til ei god venninne, og på termingruppa til minstejenta ;-) Familien får nok vente litt til, og kommer ikke til å skrive noe på fb:-)
 
Fortalte det først til noen venniner og søstra mi. Ca rundt 5-6 uker. (pluss sjefene mine)
Så gjetta mamma det, fortalte det da til resten av foreldrene våre, det er vel 3 uker siden tror jeg..Nå har jeg fortalt det til venniner, kollegaer og resten av familien.. Det har skjedd denne uka. Da vi var på Ultralyd på tirsdagen..

Skrev på facebook før helga når jeg var barnevakt:  er tobarnsmor noen timer i dag, er vel bare å øve seg.  Fikk en del kommentarer på den. Men svarte aldri direkte hverken ja eller nei på spørsmåla da.. ;)


 
Kommer ann på hva du mener med offentlig ;)

Vår familie samt gode venner har visst det i 2-3 uker... Men i går var jeg på fest og har passert 12 uker og det ble en del hakeslepp for å si det sånn ;)

Mange viste ikke at jeg hadde mann engang :P Fordi vi har holdt alt hemmelig(Vi har opplevd brudd og funnet tilbake) Vi har vært sammen i 8 år og ville ha dette for oss selv og kose oss <3

SÅ var det Facebook da... Siden mange ikke vet vi er sammen for det er ikke offentlig på Facebook men det står jeg er i forhold tenkte jeg at vi kunne annonsere det når barnet er kommet til verden ;) Slik at enda flere kan klø seg i hodet ;)

Vi er litt rare og liker ting komplisert.....
 
Her skal ingen ting røpes før i mai, for da kommer svigerforeldrene på besøk og jeg er ganske bestemt på å skjule det denne gangen :)
 
Her vet alle det:)
 
vi skal fortelle det til fredagen :) kjempespent på reaksjoner! Men veldig klar for å avsløre det nå.
 
Back
Topp