Hvem har offentliggjort graviditeten?

lise_29

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!

Jeg er 11+5 i dag og klarte ikke vente til mandagen (uke 12) med å offentliggjøre graviditeten.. ;) Nærmeste familie visste det fra før, men nå skulle venner og bekjente (og ikke minst Facebook :P ) få vite den store nyheten. Noe så nervepirrende, og for en følelsesmessig opplevelse! Først nå jeg føler at det virkelig er sant at jeg skal bli mamma!
Hurra! emoticon

Har dere fortalt til "alle" enda?

Spennende:-)
Vi fortalte det til familien igår, hans familie får vite det i påska. Resten av gjengen får vell vite det etter påske;-) Vet ikke om jeg kommer til å poste det på facebook med det første.. Vi får se..

Fortalte det til familie og venner sist lørdag, var da 11+2.
Var veldig godt å fortelle det, ettersom magen allerede er ganske stor.
Har ikke lagt ut noe på facebook, og kommer heller ikke til å gjøre det med det første.

har bare fortalt d til mine foreldre og søsken...   men regner med det blir fortalt til flere i påska,. Vi bor langt fra hans familie, så vi har lyst å vente til vi reiser ned helga etter påska

nærmeste familie, noen tanter og de på jobben vet det.
Tror ikke jeg kommer til å skrive noe på facebook enda..

Nærmeste familie og en av mine bestevenner fikk vite det med en gang siden vi er en godt sammensveiset familie og finner god støtte i dem. 
Ellers måtte jeg bare si det til kollegaer forgje helg da vi hadde en stor fest for firmaet, ble en del spm siden jeg ikke drakk alkohol :-P

Jeg tenkte "dele" det på facebook 1 april jeg :-P får se om det er noen som tror på meg som ikke vet om det da! Hehe.
De andre svangerskapene har jeg ikke lagt ut noe på FB bortsett fra på slutten, men da visste de fleste det da. Men synes 1 april ikke kan unngås i denne situasjonen :-P Vi er jo unge (25 og 27 i år) Der han har en fra før, så dette blir liksom unge nr 4. Haha :-P

Komme ikkje t å anonsera någe på facebook denne gongen. La ut Ul-bilde etter møje styr når eg va gravid me jentungen.

Pr. idag vett den nærmeste familie, nærmeste venner og alle mine kollegaer. På mandag bler det nok litt mar offentlig. Komme t å sei d t någen klubbvenninner, og då vett vel heila bygdå d i løpet av vekå.. hehe..

Men har holdt på å røpa meg sjøl månge månge gonger.. Godt eg e 12 veker snart!!

Komme ikkje t å anonsera någe på facebook denne gongen. La ut Ul-bilde etter møje styr når eg va gravid me jentungen.

Pr. idag vett den nærmeste familie, nærmeste venner og alle mine kollegaer. På mandag bler det nok litt mar offentlig. Komme t å sei d t någen klubbvenninner, og då vett vel heila bygdå d i løpet av vekå.. hehe..

Men har holdt på å røpa meg sjøl månge månge gonger.. Godt eg e 12 veker snart!!

Har fortalt foreldrene våre det og tre av mine nærmeste venner. Venter til etter påske før det blir helt offisielt! Blir nok ikke å publisere noe voldsomt på Facebook heller. Er 11+1 nå :-)

har ikke offentlig gjort graviditeten enda, er jo bare 9+6 ... ingen i familien vet d enda, mn 2 venniner og de på jobben. Mn d pga av kvalmen og uvelheten.. OG fordi jeg har sluttet å røyke! Og denne gang for godt!!
Skal se hvor lenge vi klarer å holde d hemmelig:-)

Her vet alle det nå ;) 
Vi fortalte de helt nærmeste det ganske tidlig, mens resten fikk vite det etter ultralyd i uke 8 :) 

Hos oss er det ingen hemmelighet lenger, jeg lettet på sløret da jeg passerte 12 uker på onsdag. Men jeg kommer ikke til å annonsere det på facebook noen gang. Jeg har fortalt det til familie, de av vennene mine jeg har truffet siste uka, nærmeste kollegaer og sjefen min, så har jo ryktet en tendens til å spre seg ganske fort. Alle sier de har mistenkt det en stund, jeg har hatt babymage i mange uker allerede. Godt å kunne slippe den ordentlig ut nå: )

Hihi, så kjekt!
Her er det kun foreldrene våre og søsken så vet det + 2 vennerpar. Planen er å fortelle det til resten etter uke 12. Facebook blir vell å få vite det etter den ord. UL slik som sist!

Familiene våre vet det, og de nærmeste vennene.  I tillegg vet jobben min det, siden jeg er sykemeldt.
Skal på UL på onsdag (da er jeg 12 uker), så når jeg får konstatert at alt er bra, blir det ingen hemmelighet lengre. Usikker på annonsering på facebook. Har tenkt tanken om 1 april, men får se. Vi drar på påskeferie nordover, og siden jeg har fått babymage, vil nok de fleste i hjembyen min se det selv...

Her vet alle vi vil fortelle det til, vet ikke hvordan resten av verden skal få vite det enda,for jeg liker at ikke "alle" vet, så vurderer å holde det unna fb lenger enn jeg først hadde planer om (1. april). Er ikke alle på fb jeg vil at skal vite alt om meg... (ikke at jeg deler så mye der fra før tror jeg, men...)

Nærmeste familie, noen venner og jobben vet det.

Det blir facebok på onsdag etter ultralyd om alt står bra til.

Her vet alle det..... Jeg skrev for et par uker siden i en status om at jeg var så kvalm...... Så kom alle kommentarene om jeg var gravid? Og da visste alle det :p

Familien min vet det, alle på jobben min vet det. Ellers har jeg ikke noe behov for å rope det ut, har allerede fått noen negative kommentarer på det...Folk finner det vel ut tidsnok 

Foreldrene våre og mine søsken + ene søstera hans vet det. Våre to beste venninner og en del på jobben min. I dag får mine besteforeldre og ene tanta og onkelen min vite det. Hans familie får vite det i påsken siden alle er samla da. Samme med venna våre, siden vi skal på tur med gjengen i påska. Lurer på om resten på jobben får vite det i slutten av neste uke, siden jeg sikkert blir å fortelle klassen jeg er kontaktlærer for rett over påske. FB tror jeg at vi venter med ei stund til.

Våre nærmeste familie og venner vet det, og kollegaene mine. På Facebook kommer jeg nok ikke til å annonsere det med det første...

Back
Topp