Håpefull93
Betatt av forumet
Jeg fikk innkalling tidlig, men det var nok fordi jeg var til oppfølging på sykehuset da jeg var 8 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.
Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.
Ja, de sa det til meg da jeg ringte for å endre tidspunkt, at de tidligst gjorde det 18+5.
Jo de går gjennom hele anatomien, fra hjerne, til hjerte, nyrer, magesekk, tarmer osv. Jeg fikk et skriv sist der det sto at ultralydundersøkelsen var den mest omfattende undersøkelsen et menneske gjennomgår ila livet. For de ser på hele kroppen i detalj!Har fått innkalling 5 februar. Er da 18+3. Grugleder meg veldig gleder meg til å forhåpentligvis høre og se at alt er i orden. Det stod i innkallingen at formålet med undersøkelsen er å fastsette termin, se på morkakens plassering og telle antall foster. Stod ingenting om at de ser etter avvik på fosteret for å finne ut om det er friskt. Men gjør de ikke det?? Jeg vil gjerne vite om barnet ser friskt ut.
Takk skjønner ikke hvorfor det ikke står i innkallingen når de andre tingene står. Men godt å vite at jm kommer til å gå gjennom alt, for det var det jeg hadde troddJo de går gjennom hele anatomien, fra hjerne, til hjerte, nyrer, magesekk, tarmer osv. Jeg fikk et skriv sist der det sto at ultralydundersøkelsen var den mest omfattende undersøkelsen et menneske gjennomgår ila livet. For de ser på hele kroppen i detalj!
Det var litt rart ja. I mitt skriv står dette:Takk skjønner ikke hvorfor det ikke står i innkallingen når de andre tingene står. Men godt å vite at jm kommer til å gå gjennom alt, for det var det jeg hadde trodd
Ditt brev er mye bedre enn det jeg fikk. Var standard sykehusinnkalling med info om klagerett, behandlingskø osv. Men så lenge ultralyden blir utført på samme måte er jeg fornøyd Ble bare litt usikker med en gang..Det var litt rart ja. I mitt skriv står dette: