Hvem har fått innkalling til oul?

ECB

Glad i forumet
i morgen er jeg 15 uker. Jeg har enda ikke fått innkalling til oul.
Fastlegen var så stressa når jeg var der til kontroll så jeg er redd han glemte å sende henvisningen.

Jeg hadde heller ikke fått for en uke siden (da jeg var 15 uker, er 16 i dag) så ringte til sykehuset og de satt akkurat da og satte opp timer, så da fikk jeg velge time selv :D altså når på dagen (dato var bestemt). Jeg skal på OUL dagen før 18 uker.

Så ring sykehuset :)

• Liker
Reactions: ECB
Jeg fikk brevet i dag. Henvisningen ble sendt av fastlegen min den 9. januar. Så det tok 3 dager.

Jeg hadde heller ikke fått for en uke siden (da jeg var 15 uker, er 16 i dag) så ringte til sykehuset og de satt akkurat da og satte opp timer, så da fikk jeg velge time selv :D altså når på dagen (dato var bestemt). Jeg skal på OUL dagen før 18 uker.

Så ring sykehuset :)
Tenkte jeg skulle gjøre det på mandag.

Fikk time allerede i november. Tok ca 1 uke fra henvisning ble sendt.:) Er 18+2 på oul.

Fikk time allerede i desember pga henvisning fra fastlegen om tul som sykehuset mente det ikke var behov for. Så da satte de meg opp på OUL i stedet i slutten av mars i sedet :P Fikk endret den til feb, men da måtte det av en eller annen grunn bli 12. (eller 15. Husker ikke helt)

Heller litt for tidlig enn aaaltfor sent :P

Jeg er 14+0 i dag og skal ikke på 12ukerskontrollen før på tirsdag :p så her er ikke engang henvisning sendt..stresser veldig lite med det kjenner jeg :)

Jeg fikk time for OUL tidlig da sykehuset skulle sende da jeg var der for oppfølgning 10+5. Fikk da time i posten 2dager etterpå.

Fikk time under en uke etter henvisning var sendt. Ring dem å spør. Det er mulig å søke selv om legen har glemt det.

Det skjedde meg i forrige svangerskap at legen hadde glemt å sende henvisning til sykehuset. Ville ringt sykehuset og sjekket.

Har ikke fått time enda, men håper den kommer neste uke [emoji4]

Fastlegen sendte henvisning 19. desember, og jeg fikk innkalling to dager senere :)

Jeg skal også på St.Olavs. Når fikk du? Jeg fikk når jeg er 19+1 ihht jordmors termin (18+5 ihht min termin).
Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.

Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.

Ja, de sa det til meg da jeg ringte for å endre tidspunkt, at de tidligst gjorde det 18+5.

Back
Topp