Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle gjøre det på mandag.Jeg hadde heller ikke fått for en uke siden (da jeg var 15 uker, er 16 i dag) så ringte til sykehuset og de satt akkurat da og satte opp timer, så da fikk jeg velge time selv altså når på dagen (dato var bestemt). Jeg skal på OUL dagen før 18 uker.
Så ring sykehuset
Jeg var 4 januarJeg fikk brevet i dag. Henvisningen ble sendt av fastlegen min den 9. januar. Så det tok 3 dager.
Jeg var 4 januar
For meg tok det tre uker fra legen min sendte henvisningen... og enda noen dager før jeg fikk det i postenJeg var 4 januar
Var Trondheim her da, det er garantert foskjellig fra sted til sted.
Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.Jeg skal også på St.Olavs. Når fikk du? Jeg fikk når jeg er 19+1 ihht jordmors termin (18+5 ihht min termin).
Jeg har hørt at St. Olavs kaller inn tidligst 18+5, men vet ikke om det stemmer 100 % da. Jeg er kalt inn 19+0 etter legens beregning, 19+3 etter min.
Jeg skal også på St.Olavs. Når fikk du? Jeg fikk når jeg er 19+1 ihht jordmors termin (18+5 ihht min termin).