Hvem har dere med inn på fødselen?

Jeg hadde kun mannen min, og tenker ikke ha noen andre neste gang.
 
Hadde med mamma og barnefar med første. Bare mannen med andre og det blir det sikkert med tredje også, om ikke vi lar svigermor være med :)
 
Kun gubben er velkommen inn dit med meg.
 
Når det blir vår tur er det kun jeg og mannen som skal med inn. Familie får komme så snart det er overstått. :)
 
Hadde med eksmannen på alle tre fødslene. Det var jo det mest logiske at barnefar skulle være med.
 
Kun mannen her :) Øvrige familie får vente til vi er kommet til hektene igjen etter fødsel :)
 
Hadde med samboer og mamma. Samboer er litt svak for slike ting, og derfor følte jeg at jeg måtte ha en ekstra med, i tilfelle han svima av eller ikke taklet mer :rolleyes: var veldig fint, og egentlig kunne det vært en hel haug med folk inne i rommet, jeg hadde ikke merka dem uansett. Husker ikke engang hvordan jordmoren så ut :hilarious:
 
Har hatt med mannen min på de to jeg har fra før :)

Vi er ikke sammen lenger , men ser ikke før meg og ha med noen andre en samboeren hvis vi er så heldige å få en sammen :angelic:
 
Har hatt med samboer. Han har utrolig god støtte gjennom begge fødslene. Blir bare han denne gangen også❤️
 
Hadde bare mannen med i tillegg til helsepersonell med de to eldste. Nå sist rakk vi jo ikke sykehuset, så da var det bare mannen som var inne på soverommet. De to andre ungene måtte pent være inne på soverommet sitt :p
 
Mannen og jordmor&barnepleier :) satser på det samme nå, og ikke hjemmefødsel alene med mannen :bag: men føder så raskt så ringelkste og fødeplan for hjemmefødsel må planlegges og øves.
 
Jeg hadde med mannen sist. Neste gang ønsker jeg hjemmefødsel, så da tror jeg det blir mannen og mamma (i tilfelle eldstemann våkner).
 
Svigerinna mi og evt ei venninne! Den av de som kan ift jobb osv :)

Mannen var med på fødsel for 6 år siden.. det tok lang tid, han tålte det ikke helt og kasta opp sånn 5-6 ganger (dette var lenge før den "ekle" fasen) rett og slett fordi han var helt utmatta, ikke fått sove og var så rådvill over å se meg ha det vondt uten å kunne gjøre noe. Jeg ble jo bekymra for ham innimellom riene!:rolleyes::p

Så.. for at både han og jeg skal slippe en reprise tar jeg med søstra hans og/eller venninna mi. Begge er sykepleiere og jobber på sykehuset! :happy::happy: tror jeg skal slippe å bekymre meg for de iallefall:D
Og så venter mannen og jentungen hjemme til pressriene starter. 3 min kjøring til sykehuset, så får de komme inn når det passer :D
 
Jeg kan ikke se for meg å ha med meg noen andre enn samboeren min :)
 
Jeg hadde med mannen under begge fødslene :) Kunne hatt med mamma eller bestevenninne hvis ikke han av noen grunn hadde vært utilgjengelig :)
 
Back
Topp