Superteam Forumet er livet 23 Jan 2011 #1 KJØTTKAKEOPPSKRIFTEN!!!! og saus så klart!! UTEN LØK!!!!! viktig viktig!!! heller litt løkpulver i værstefall :P
KJØTTKAKEOPPSKRIFTEN!!!! og saus så klart!! UTEN LØK!!!!! viktig viktig!!! heller litt løkpulver i værstefall :P
Superteam Forumet er livet 23 Jan 2011 #2 jeg vet det er noen som har en god oppskrift på lur! Kom igjen!! :)
SMT Elsker forumet 23 Jan 2011 #5 Kjøttdeig,eggeplomme,melk,mel,vann og masse digg krydder og strøkavring! Sausen tar jeg bare en pose toro, med en dæsj creme fresh oppi,sukkerkullør,salt og pepper... Goooodt jeg skal lage dette I morgen, før nå fikk jeg skikkelig lyst på! :) I dag blir det spear ribs ... [:D]
Kjøttdeig,eggeplomme,melk,mel,vann og masse digg krydder og strøkavring! Sausen tar jeg bare en pose toro, med en dæsj creme fresh oppi,sukkerkullør,salt og pepper... Goooodt jeg skal lage dette I morgen, før nå fikk jeg skikkelig lyst på! :) I dag blir det spear ribs ... [:D]
MiniSnella Elsker forumet 23 Jan 2011 #6 Den beste kan eg sikkert ikkje skrøyda på meg men eg bruke denne: 1 pk kjøttdeig Litt vann salt & pepper potetmel 1-2 egg Alt blandes i en bolle, så formes de, stekes litt på panna før jeg hiver de oppi den brune sausen og lar de koke litt der [:D] Saus: brun saus fra Toro [;)] Og tilsetter fløte.. Mmmm [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Den beste kan eg sikkert ikkje skrøyda på meg men eg bruke denne: 1 pk kjøttdeig Litt vann salt & pepper potetmel 1-2 egg Alt blandes i en bolle, så formes de, stekes litt på panna før jeg hiver de oppi den brune sausen og lar de koke litt der [:D] Saus: brun saus fra Toro [;)] Og tilsetter fløte.. Mmmm [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Superteam Forumet er livet 23 Jan 2011 #7 smt, takk, men må nesten ha hvor mye av hver hehe :P men justbe skrev det :) Saus må være fra bunnen av :))
smt, takk, men må nesten ha hvor mye av hver hehe :P men justbe skrev det :) Saus må være fra bunnen av :))
SMT Elsker forumet 23 Jan 2011 #8 Har ikke aning, tar en dæsj av alt jeg... Alt etter som... Jeg går aldri etter mål og oppskrifter [:D] ORIGINAL: Superteam smt, takk, men må nesten ha hvor mye av hver hehe :P men justbe skrev det :) Saus må være fra bunnen av :))
Har ikke aning, tar en dæsj av alt jeg... Alt etter som... Jeg går aldri etter mål og oppskrifter [:D] ORIGINAL: Superteam smt, takk, men må nesten ha hvor mye av hver hehe :P men justbe skrev det :) Saus må være fra bunnen av :))
Lena89 Gift med forumet 23 Jan 2011 #9 min oppskrift er kanon god.. ligger i oppskrift tråden... du kan bare velge å ta ud løken