Hvem har BV's fineste navn....?

ORIGINAL: aimste

enig i vilja og saga [:)]

å så thale og ophelia [;)]

å jenta mi selvfølgelig som hete ronja erina [:D]

Vi har veldig lik smak ser jeg!
Jeg liker i tillegg Iben og Luna (vet ikke om noen her inne har de navnene da)
Guttenavn er det værre med, ikke like enkelt å finne de, men jeg liker godt Caspian, og Matheo[:)]

ORIGINAL: 3barnsmamsen

gad! inne på BV er det om å gjøre å ha de mest uvanlige navn, uansett hvor stygge og spesielle de blir. syns de som har barn ved bl.a navn som kristian, leah, Victoria, Maria, Sarah, Alexandra , har de fineste navnene!

IsakINE, KevinINE, oscarINE...hallo???!! Høres ut som desperate forsøk på å finne noe spesielt, men men ikke fått det helt til... *kaste bensin på bålet*[;)][:o]

[8|][8|][8|]

..har det falt deg inn at ikke alle har lik smak som deg? Så flott at du ødelegger en koselig tråd.

Nellie Serine og Isfrid. Vakre navn!!

Får vel kaste litt mer bensin på bålet jeg da, og si meg delvis enig med 3barnsmamsen. Syns navn bør være tydelige gutte- eller jentenavn og skrives uten altfor mye dikkedarer, som for eksempel ekstra h-er og c-er bare for at det skal se fancy ut!

Men det var min mening da. Skyt meg den som gidder!

ORIGINAL: Rullepupp

Tror det er rodstilk sine barn;

Vilja & Saga 
[:)]

synes de er nydelige jeg og[;)]

ORIGINAL: rodstilk

gad! inne på BV er det om å gjøre å ha de mest uvanlige navn, uansett hvor stygge og spesielle de blir. syns de som har barn ved bl.a navn som kristian, leah, Victoria, Maria, Sarah, Alexandra , har de fineste navnene!

IsakINE, KevinINE, oscarINE...hallo???!! Høres ut som desperate forsøk på å finne noe spesielt, men men ikke fått det helt til... *kaste bensin på bålet*[;)][:o]

[8|][8|][8|]

..har det falt deg inn at ikke alle har lik smak som deg? Så flott at du ødelegger en koselig tråd.

Jepp, har fallt meg inn hver gang det er slike tråder[;)] Ga bare noen navn jeg syns er fine. *trådødleggeren Hopper ut igjen*

Jo, og i tillegg et par du synes er stygge. Du får jo lov å mene hva du vil, men det er jo ikke så pent å si at du synes navn noen her inne har på sine barn er stygge. Det kan du holde for deg selv! [;)]

syns katarina og isfrid er helt nydelige,
og vilja og saga også..
så skiller meg visst ikke så mye ut fra mange andre her der, gitt![8D]

Ovidie![:D] (Og dobbeltnavn Ronja Erina[;)])

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Så morsom tråd [:D]

nemi.marselia sin Katarina Kaspara,
Regan sine Oda og August,
.. og Johan. Vet ikke hvilken bruker det er. Hun hadde en gang en signatur med "Don Johan."
[:)][:)]

Nina*Pina[;)]

Hermine til *snuppis* digger jeg og.
Selv ville jeg ha Helmine til mi, men sambo nekta...

Saga er ett navn jeg har alltid elsket...

Vet ikke om de er her inne jeg engang de navnene, men ELSKER Lasse og Lilly....?

Kajsa/Kaisa - husker ikke nick på mammaen
Lilja - Husker ikke nick
Adam - arianne smartass
Samuel - husker ikke nicket til mammaen

hermine, vilja og isfrid[:)]

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: Fridasinmamma

Durken sin Frida  [8D]

Enig... kjempefint navn hun Durken har valgt. [;)]
Et skikkelig gla'navn syns jeg.

Ja, ikke sant[:D]

ORIGINAL: Trude Ellerei

Nemi.marselia sine:

Katarina og Isfrid.

Det er ganske kreative navn og veldig vakre.

også glemte jeg Amina, husker ikke nick til mammaen, men hun har 2 brødre, en av dem heter Andreas

Jeg synes Julia av jentenavn og Julian, Liam og Liam (i den rekkefølgen) av guttenavn her inne.

ORIGINAL: alltidlente

Jeg synes Milo er det fineste navnet på BV!

Wow! Så kult å høre. [:D]

ORIGINAL: FruBatriq

Kajsa/Kaisa - husker ikke nick på mammaen
Lilja - Husker ikke nick
Adam - arianne smartass
Samuel - husker ikke nicket til mammaen

Jeg kunne ikke vært mer enig ;)

Jeg så noen som hadde kalt gutten sin Eirik, veldig pent.

LinnSB sine, Syver og Ella! [:D] Enkle, flotte og gode navn.

Back
Topp