Hvem har begynt å jobbe?

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Jeg går for tiden sykemeldt fra permisjonen pga en allergi vi ikke finner ut av:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Perm til 01.oktober i første omgang. Får se hva jeg gjør etter det.
 
Huff..håper de finner ut av det, og gir deg noen svar snart.

Her er det ulønnet permisjon frem til bhg start i august.. skal nyyyyte dagene så godt jeg bare klare frem til da. Kjenner at hjernen begynner å bli klar for andre utfordringer enn å "bare være hjemme-mamma", selv om vi koser oss masse enda :)
 
Perm til 15.mai :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper også at de finner ut av det. Men det som er positivt er at jeg får være lengre hjemme med Malin:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har jobba 30% siden november ;) men fullt fra februar. Og går snart i 50% permisjon igjen fram til ferie og bhg start :)
 
Har ikke jobb og gå tilbake til, men har siste perm dag idag :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Frem til slutten av mai. Hva som skjer etter det vet jeg ikke. Sånn som ting er akkurat nå så er det ikke aktuelt å jobbe. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har begynt å jobbe, og har jobbet to netter, så fri til fredag. Så da har jeg hatt fri siden forrige onsdags morgen. Hardt å begynne å jobbe igjen....hehe. Får da inderlig håpe dem finner ut noe snart da. Kjett å gå å ikke vite.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Permen var ferdig 24januar.. Men jeg skal være hjemme til høsten igjen. Har ingen jobb så håper jeg får det i løpet av sommeren :)
 
Første arbeidsdag er 2 juni...nærmer seg :O Da skal sambo være hjemme i 12 uker og så er det barnehagestart og jobb på han igjen fra midten av august :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Begynte å jobbe i slutten av februar, kjenner jeg godt kunne hatt et par mnd perm igjen nå :p Pappaperm ferdig 26 mai, så må vel ta litt ulønna fri frem til bhg start i august.
 
Jeg har jobbet en dag i uka fra november, begynte å jobbe tre dager i uka fra 24 mars, og fra august skal jeg jobbe 80 %.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Permisjonen sluttet i februar, men står for tiden uten jobb. Tenker å være hjemmeværende frem til august, men kan nok alltids finne en dagmamma om drømmejobben skulle dukke opp før den tid.
 
Back
Topp