Hvem ha med på fødsel?

Bare samboeren. Har liksom ikke tenkt på muligheten at noen andre skal være med.

Det blir nok samboeren min og INGEN andre! Føler ikke for at moren min eller svigermor skal stå og vente på gangen nei. Da føder jeg nok heller alene.

Skal ha me samboern min :)

Jeg ser ikke helt poenget med å ha med folk som ikke skal være med på selve fødselen. Sykehusene liker det ikke heller, for foreldrene og barna bør bruke første tiden uten besøkende til å knytte den første kontakten.

Forrige fødsel var sambo med og tilfeldigvis søstern min. Hun skulle kjøre oss til sykehuset for hun hadde permisjon også syntes hun det var så spennende. Også fulgte hun oss opp også ble hun bare der for det var greit for alle oss andre :) Hun dro rett etter fødselen da :P

Jeg vet ikke helt jeg... Jeg vil ikke ha med bf. Hvertfall ikke som jeg ser for meg foreløpig. Dessuten skjer det så mye i livet hans som gjør at vi ikke vet om han er her en gang når barnet blir født. Mamma var med når førstemann ble født. Så blir vel hu som er med denne gangen og :) selv om hun sa hun ikke ville det igjen etter første gangen. For var visst ikke så gøy å se minstejenta hennes ligge i smerter hehe :p

Back
Topp