Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min,hadde ikke klart meg uten han sist, han var gull verdt.Alvepike skrev:
Rekker han ikke hjem før fødsel(hvis jeg føder tidlig) så føder jeg alene.
Å herregud, her er det ikke snakk om å ha med noen andre enn mannen min. Hvis han av en eller annen grunn ikke kunne vært med, hadde jeg gjort det alene. Og ville ikke hatt noen på utsiden som ventet. Jeg leste her inne i et eller annet forum en gang at svigermoren til ei så gjerne ville være med og vente på utsiden av fødestuen. Da hadde det seriøst klikket for meg! Jeg hadde mest sannsynlig utført keisersnitt på meg selv tre uker før termin bare for å unngå å ha svigermor på gangen!!!Pucca skrev:

(mannen min var såklart der også)Å herregud, her er det ikke snakk om å ha med noen andre enn mannen min. Hvis han av en eller annen grunn ikke kunne vært med, hadde jeg gjort det alene. Og ville ikke hatt noen på utsiden som ventet. Jeg leste her inne i et eller annet forum en gang at svigermoren til ei så gjerne ville være med og vente på utsiden av fødestuen. Da hadde det seriøst klikket for meg! Jeg hadde mest sannsynlig utført keisersnitt på meg selv tre uker før termin bare for å unngå å ha svigermor på gangen!!!Pucca skrev: