Hvem ha med på fødsel?

*lmk88*

Glad i forumet
Ja, har dere tenkt på hvem dere vil ha med på fødselen da?

Er jeg heldig så er søstra mi på praksis den dagen jeg føder.. Ho skal i praksis på fødeavdelingen ;)

Jeg vil nok ha med mannen inn og mamma uti gangen ;)

Mannen min =)

Mannen min,hadde ikke klart meg uten han sist, han var gull verdt.
Rekker han ikke hjem før fødsel(hvis jeg føder tidlig) så føder jeg alene.

Alvepike skrev:
Mannen min,hadde ikke klart meg uten han sist, han var gull verdt.
Rekker han ikke hjem før fødsel(hvis jeg føder tidlig) så føder jeg alene.

Enig med deg ja;-)

Håper samboeren min rekker det(jobber på sjøen), men har mamma som back up og er helt fortrolig med det :-)

Hmm godt spørsmål har ikke tenkt så mye på det enda, men selvfølgelig skal sambo være med. Og er det mulig så vil nok min mor være ute på venteværelse slik at hun kan ropes inn om nødvendig. Evt min beste venninne som og skal være gudmor for den lille. hvis det er en person her utenom min kjære som kjenner meg hundre prosent og som vil alltid gjøre det beste for meg og mine så er det venninna mi, så jeg ville følt meg heldig om det er noe hun kunne vært med på. men det får vi se når tiden nærmer seg.

samboern slipper ikke unna så lett denne gangen. han rakk det nesten ikke da guttungen ble født. også vil jeg ha med meg mamma denne gangen:=)

jeg skal ha med meg samboeren min, fordi han var sååå god støtte sist:) vil ikke ha med meg noen annen :)

Å herregud, her er det ikke snakk om å ha med noen andre enn mannen min. Hvis han av en eller annen grunn ikke kunne vært med, hadde jeg gjort det alene. Og ville ikke hatt noen på utsiden som ventet. Jeg leste her inne i et eller annet forum en gang at svigermoren til ei så gjerne ville være med og vente på utsiden av fødestuen. Da hadde det seriøst klikket for meg! Jeg hadde mest sannsynlig utført keisersnitt på meg selv tre uker før termin bare for å unngå å ha svigermor på gangen!!!

Pucca skrev:
Å herregud, her er det ikke snakk om å ha med noen andre enn mannen min. Hvis han av en eller annen grunn ikke kunne vært med, hadde jeg gjort det alene. Og ville ikke hatt noen på utsiden som ventet. Jeg leste her inne i et eller annet forum en gang at svigermoren til ei så gjerne ville være med og vente på utsiden av fødestuen. Da hadde det seriøst klikket for meg! Jeg hadde mest sannsynlig utført keisersnitt på meg selv tre uker før termin bare for å unngå å ha svigermor på gangen!!!

Hahaha. :D

Her blir det samboeren - eller ingen. For meg er det utelukket å ha noen andre der inne - eller utenfor som venter :-)

Kun mannen, han var fantastisk sist. Syns det blir litt vel intimt til å drive å dra inn andre. De stolte besteforeldrene får komme på besøk etterpå:)

Jeg skal ha med meg mannen min. Og kanskje lillesøs.
Hun hadde veldig lyst til å være med på fødselen, siden hun skal bli jordmor. Men det kommer i tilfelle ann på om jeg blir satt i gang denne gangen, som jeg har blitt lovet. Blir jeg ikke det, så er det litt vanskelig å planlegge siden vi bor 1-2 timer fra hverandre. :)

Sist gang hadde jeg med meg både Mamma og samboeren min, veldig fornøyd med det. Mamma og jeg har et godt forhold, og prater sammen om alt, så det var nesten et selvfølge at Mamma skulle være med..
Like greit var det også, samboeren min ble litt tafatt, og sto egentlig bare å så på..

Hvem jeg vil ha med denne gangen, vet jeg faktisk ikke.. Blir hvertfall sambo, og mest sannsynlig Mamma igjen..

Er så stolt av samboeren min sist fødsel, han hva kjempe flink. Men denne gangen har vi blitt enige om at mamma skal få tilbude om og bli med oss også.
Har et så godt forhold til mamma, siden jeg ikke skal ha mer en to barn så skal hun få bli med på dette :)

Blir bare sambo det.. De to andre fødslene har vært så lange at jeg ikke kunne ha hatt noen til å vente så lenge...

Mannen min skal være med, og muligens mamma(hvis ho har mulighet, ho bor på andre siden av landet) emoticon

Mamma var med forrige gang, da jeg fikk tvillingene med planlagt ks.. var lettere å planlegge når man hadde en dato barna kom til verden emoticon  (mannen min var såklart der også)

Pucca skrev:

HAHAHA! SIGN!!! :)

Her er det bare mannen som skal være med, samme som sist. Hadde nok ikke villet hatt med noen andre, det hadde bare blitt slitsomt. 

Mannen min. Er han i nordsjøen blir jeg alene.
 Hadde ikke slappet av med andre ved min side.

Back
Topp