Hvem gleder du deg mest til og fortelle det til?

Gleder meg til å fortelle ungene :Heartred De ønsker seg IKKE et til søsken, så blir spennende å se hvordan de reagerer :angel4

Men hvor får dere laget dem?
Hadde vært så morro og fått laget en sånn til datter mi på 16 år hehe... hun elsker T-skjorter med skrift og det hadde vært så artig og sett reaksjonen hennes når hun leste det hehe...

Jeg har brukt spreadshirt :)

Gleder meg veldig til å fortelle datteren min på 4år det,jeg veit at ho kommer til å bli så glad og glede seg masse :D <3 ho får vite det først også kan ho få fortelle det til resten av familien.

Vi har fortalt det til foreldrene våre allerede, og til min bestevenninne. Gleder meg til å fortelle det til brødrene mine på 21 og 11, og til farmor og farfar. Og så gleder jeg meg egentlig bare til vi er over uke 12 og kan fortelle det til alle :Heartred

Jeg gleder meg til å fortelle det til mamma, pappa, søster og bror, tror det blir fint, siden det er første barnebarnet/niese/nevø på min side :Heartred

Også gleder jeg meg så klart til å fortelle det til resten, men «alle andre» har liksom små barn selv eller barnebarn, så det vil nok ikke føles så spesielt..

Gleder meg til å fortelle det til mine foreldre som har ventet lenge på barnebarn :Heartred Har ikke fortalt det til svigerforeldrene heller. Det blir første barnebarnet for mine og hans foreldre! Her er det kun mannen og ei venninne som vet foreløpig. Venter nok til uke 12 :happy:

Ser nok mest fram til Svigerinna, hun kommer nok til å sette en ny standard for super-tante!

Våre nærmeste har fått vite det inkludert barna, men gleder meg veldig til og fortelle det til andre i familien og til venner:Heartbigred

Jeg gleder meg til å fortelle det til mamma, pappa, søster og bror, tror det blir fint, siden det er første barnebarnet/niese/nevø på min side :Heartred

Også gleder jeg meg så klart til å fortelle det til resten, men «alle andre» har liksom små barn selv eller barnebarn, så det vil nok ikke føles så spesielt..

Åjo det vil de synes! Etter jeg fikk barn selv er jeg enda mer glad på andres vegne enn før :)

Mamma vet det. Men blir kjekt å fortelle det til fetterene til datteren vår[emoji7]

Søsteren min. Hun eeeeeelsker barn, og særlig tanteungen sin.
Gleder meg også til å si det til datteren vår, men er forberedt på at det nok ikke bli stor jubel. Hun vil helst ha både mamma og pappa for seg selv.

Jeg gleder meg mest til å fortelle det til barna våre <3 Og så venner og bekjente da, som var helt sikre på at vi var ferdige med å få barn.. Så feil kan de ta!

Back
Topp