Hvem gleder du deg mest til og fortelle det til?

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
her blir det datter mi på 16 år... hu har trygla om å få ett lite søsken siden jeg og gubben kom sammen hehe

Vi har fortalt det til mor, svigermor og bestevenninne. Men gleder meg fryktelig til å fortelle brødrene mine at de skal bli onkel igjen. Som yngste og eneste søster er det litt spesielt:happy:

Jeg har fortalt de nærmeste allerede, med unntak av sønnen vår på 3år. Gleder meg veldig til å fortelle han at han skal bli storebror [emoji173]️

Til de kommende storesøsken :Heartred vårs felles eldste og Hannes eldste har maset om en til liten søster/bror.

Har fortalt nærmeste familie allerede men gleder oss til å fortelle alle andre om nyheten når vi kommer så langt.

Av alle ting, så er det stefar jeg gleder meg mest til. Han skal få være bestefar, og jeg veit at dette gjør han så ufattelig glad og stolt, så gleder meg til å se ansiktet hans. Har ikke egne barn selv, så han har vel ikke forventet det :)

Alle, egentlig:joyful:
Vi skal lage en genser til dattera vår der det står et eller annet med storesøster, også skal vi dra på besøk til nærmeste familie når hun har på den. Så ser vi hvor lang tid det tar før noen merker det :p Blir gøy!

Vi skal lage en genser til dattera vår der det står et eller annet med storesøster, også skal vi dra på besøk til nærmeste familie når hun har på den. Så ser vi hvor lang tid det tar før noen merker det :p Blir gøy!
Hvor får du laget det?

Det gjorde vi når vi annonserte lillebror :) tok en god stund før svigermor skjønte at det sto noe til henne på genseren :smiley-bounce022

Det gjorde vi når vi annonserte lillebror :) tok en god stund før svigermor skjønte at det sto noe til henne på genseren :smiley-bounce022
Men hvor får dere laget dem?
Hadde vært så morro og fått laget en sånn til datter mi på 16 år hehe... hun elsker T-skjorter med skrift og det hadde vært så artig og sett reaksjonen hennes når hun leste det hehe...

Men hvor får dere laget dem?
Hadde vært så morro og fått laget en sånn til datter mi på 16 år hehe... hun elsker T-skjorter med skrift og det hadde vært så artig og sett reaksjonen hennes når hun leste det hehe...
Jeg fant bare en hvit genser og kjøpe tusjer til og skrive på klær med, og skrev selv :) men det finnes egne nettsider der du kan velge hva der skal stå :)

Gledet meg mest til å fortelle det til min venninne og kommende gudmor [emoji4] Men også svigermor [emoji16] Svigermor ble helt i skyene og har lagt seg på strikkepinnene allerede [emoji39]

Back
Topp