Hvem gir flaske?

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Har prøvd mini på flaske noen runder og ho blir skikkelig sint om jeg prøver selv. .

Mini lå over hos sin bestemor ei natt og jeg hadde da pumpa så ho fikk morsmelk på flaske - det gikk uproblematisk..
Med en gang jeg prøver ho på MME begynner ho å gråte..

Hvordan begynte dere med flaske, pumper du deg eller gir du erstatning?:)

det ble mi i førsten også, men har begynt med MME 1 gang på kvelden og det går helt uproblematisk. Var uvant for ho i starten, så gikk litt opp og ned med hvor mye ho tok, men ganske vant til dét nå. Ikke kunne tatt det på 1 ukes tid pga sykdom da. Er bare å fortsette og prøve så går det seg til ;)

Her måtte ho på flasko tidli, sio eg va ute i praksis me skulen.. Då pumpa eg mest, men ho fekk nåken gonga mme og.. Har gått fint her i huset :-) heldigvis! :)

Får mm men får også mm med mme også 50/50

Min får kun mme. Måtte begynne tidlig pga lite melk og hun tok det med en gang. Etter at jeg sluttet å amme er hun mer fornøyd enn tidligere, mindre vondt i magen har hun også. :)

Her er det og flaske på fulltid. Til min store fortvilelse så klarte jeg ikke amme henne enda hun virkelig ville og kunne. Gikk hjemme med storebror også på 16 mnd, og det endte i spisevegring for hennes del da det skjedde så mye rundt henne når hun diet. Ble enklere med flaske og så la hun på seg i det minste.

Noen ganger når hun ikke vil spise må jeg få henne til å sovne i armene mine, og når hun holder på å sovne tar jeg ut smokken og erstatter den med flaske. Da drikker hun nesten tomt. Kan være verdt et forsøk :)

Var ikke noe problem.. :-) er de sultne nok går alt ;-)
Men kan være greit å prøve noen forskjellige tutter og flasker.. Mi foretrekker avent sine nye brede, men også mam sine flate tutter går fint.

Var ikke noe problem.. :) er de sultne nok går alt ;-)
Men kan være greit å prøve noen forskjellige tutter og flasker.. Mi foretrekker avent sine nye brede, men også mam sine flate tutter går fint.

Min tar alt, men JEG også foretrekker også avent sine nye :D Synes de er helt fantastiske haha!

Back
Topp