Hvem går dere til?

Har vært hos lege og gyn så langt, skal til jordmor om en uke:)

Termin 4. januar :)

Jeg har manlig spesialist gynekolog som også har jobbet på føden i 20 år så han er jeg VELDIG fornøyd med :)
skal som sagt til legen og ta disse blodprøvene, men ellers tenker jeg kanskje det holder med JM og han spesialisten? eller hva tenker dere?

Jeg har manlig spesialist gynekolog som også har jobbet på føden i 20 år så han er jeg VELDIG fornøyd med :)
skal som sagt til legen og ta disse blodprøvene, men ellers tenker jeg kanskje det holder med JM og han spesialisten? eller hva tenker dere?
Mener at så lenge du føler deg komfortabel med det så er det bra nok :) jeg går bare til JM å er fornøyd med det :)

Planen var å gå annenhver jm og lege, men siden jeg får vikar lege (min skal være borte et år) så vurderer jeg kun jm og tar blodprøver og slikt hos lege.

Neste og første time til jm er om 4 uker :) spent om jm husker meg :)

Termin 17. Januar

Ikke lett alltid jenter, det er jo snakk om gulla i magen våres, hvem vi kan stole på mest med dem :)

Jeg ville sagt at en jm har mer erfaring og har jo trossalt gått på skole for å jobbe med det, mens en lege som "bare" har gått legeutdanning kan nok ikke like mye som en jm. Vil jeg påstå da :-)

Termin 4.januar ❤

var til lege i uke 7 (da jeg fant ut at jeg var gravid ) og i uke 10 da jeg hadde blødning var også hos Gyn. som tok tidlig ultralyd, men nå er det bare jordmor, som jeg er hos 1 gang i mnd fram til det nærmer seg fødsel da blir det vel en gang i uken :):)

Jeg ville sagt at en jm har mer erfaring og har jo trossalt gått på skole for å jobbe med det, mens en lege som "bare" har gått legeutdanning kan nok ikke like mye som en jm. Vil jeg påstå da :)

Termin 4.januar ❤
Der er det stor forskjell fra lege til lege
Er kjempefornøyd med min og skal bare gå til han.

Du gjør et som gjør at du føler deg mest trygg, det er forskjellig hva som passer fra person til person.

Back
Topp