Hvem forteller dere det til?

Dette er nr 3 i rekken vår,skal prøve å vente til ihvertfall er over uke 8. Er nå uke 5 dag 2. Sånn at man er kommet litt opp i ukene. For man vet jo aldri,men har mest lyst å vente.. men tror ikke jeg klarer det :D
 
Fikk positiv test i dag og har fortalt det til en god kollega, klarte ikke å konsentrere meg på jobb i dag å måtte bare fortelle det til noen... :) Samme gjorde samboeren min, ellers skal vi si det til ett vennepar iløpet av uka.  Foreldre og søsken venter vi med iallefall en mnd til. 

Tenker at det er greit at noen vet det selv om det eventuelt skal gå galt også... 
 
jeg ville fortalt det til de du ikke har noen problemer med å dele skuffelsen med dersom det går galt. ville ikke sagt det til noen andre.
 
Har ikke fortalt det til noen enda, vil prøve å vente lengst mulig fram mot 12 uker. Men det kommer an på hvor lenge jeg klarer å skjule det. Magen er kommet allerede, så må tenke litt over hva jeg kler meg i om dagen ;)
 

Her har jeg fortalt det til de nærmeste venninner. I helgen reiser jeg og guttungen vår på tur opp nord til min mor (bestemor) - siden det ikke er ofte jeg treffer henne pga avstanden så forteller jeg nå helgen. Sist fikk hun vite pr tlf, denne gangen vil jeg fortelle det ansikt til ansikt. Først må jeg ta en test til på fredagen

Resten av familien venter vi til rundt 8. uke eller HVIS vi klarer å vente så lenge.
Vi er ikke så opptatt av å holde det hemmelig, så vi tar det som kommer.

 
Det er vanskelig å vite om når og hvordan man skal fortelle det til sine nærmeste / venner / jobb osv...

Vi fikk positiv test i helgen og vi har lyst å vente lengst mulig. Til 8-10-12 uker, men er så vanskelig å vite. Har bare SÅ lyst å fortelle det til alle.. Men tenker at det kan være for tidlig og ting kan skje.. :S

Jaja, får ta det som det kommer som Hali sier..
 


Trollunn skrev:

Med 1. mann var jeg veldig opptatt av å holde det hemmelig til etter UL. Det var et slit, og veldig vanskelig å lyge mamma og pappa rett opp i ansiktet...hehehe. 

Nå tenker jeg at det er like greit å si det med en gang, om man mister, så har man også noen å dele "sorgen" og skuffelsen med. De aller fleste skjønner og vet jo at det KAN gå galt de første ukene; også glade besteforeldre og andre slektninger



Må si meg enig med deg :) Nå har vi mistet 2 ganger mellom guttene våre, og man må ha noen å kunne dele sorgen med også! Med Adrian så ventet vi til etter uke 6 med å si noe til familien. Vil vente med til jeg får sett hjerteaktivitet denne gangen også før jeg sier noe til familien.

Jeg har fortalt det til ei venninne og ei på jobben til nå.
 
Back
Topp