Hvem fikk vite om graviditeten din først?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Sånn egentlig var det gynekologen som bekrefta at jeg var gravid. Bortsett fra det var det ei venninne.

Svigerforeldre og søsteren til samboer fikk vite det to dager etter at vi fant det ut. Dagen etter fikk mine foreldre og broren min vite det :) Ingen andre har fått vite det ennå.

Naboen ;) Vi snakket om hennes mans stahet om å ikke ha fler enn et barn, og så spurte hun meg om vi hadde bestemt oss for nr 3 enda. ;) Det var ca en uke etter ikm.

Søsteren :)

En vennine og så svigermor å sviger far :-) venter med å fortelle resten og min familie når eg er 3-4 måneder på vei:) no er eg 8+2

Vi bor rett ved siden av svigers og er 100% sykemeldt for spyr hele dagen, så hadde ikke mye sjans til å holde det skjult når de får med seg det meste ;-) samtidig var det litt godt å si det og vite at vi fikk støtte, det trengte vi absolutt :-)

• Liker
Reactions: Mae
tja, de på FS :p

Så langt bare samboern.. ;) mn gleder meg til å fortelle nærmeste familie når jeg vet at alt er greit..

Men må vel fortelle på jobb snart , siden jeg blir mer og mer kvalm.. :/

Foreldrene og søsknene mine :) Etter det samboeren min sine foreldre og hans søsken:) Fortalte en uke etter at vi fant det ut:)

Bestekompisen vår ;-) Så hadde han noe å more seg med. Han holder tett ;-)

Dama på legekontoret - då eg ringte og bestillte legetime ;)

Først faren og stemoren min, så svigers og svoger senere samme dag (julaften :cool:). Ellers har jeg fortalt det til en venninne og broren min. Men NÅ er det stopp frem til jeg når 12 uker, altså! :smug:

Back
Topp