Hvem fikk vite om graviditeten din først?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Mannen samme dag som positiv test.
Min søster og ei kusine fikk vite det da jeg var 6 uker på vei :)

Last edited:
Samboer, og så kusinen/bestevenninnen min :)

Mannen ble vekket med positiv test (som han var forberedt på at skulle tas). Bestevenninnen min visste om festeblødningen jeg hadde hatt uka før, så hun har også visst det hele tiden, men familien fikk vite det i uke 10 (til jul) og andre etter uke 12.

Samboer først. Deretter broren min og dama og ene bestevenninna mi. Foreldrene våre uke 12 (fortalte det juleaften) og verden ellers etter uke 14.. De som har spurt eller i samtale med norn der det naturlig har kommet fram :)

Mannen, var helt uforventet :D (vi hadde trodd at han var steril hele tiden) han visste ikke hva de 2 strekene betydde en gang :D Ble mest sjokkert begge 2, men så kom gleden! Så måtte jo han selvfølgelig fortelle til forloveren hans i uke 6 :) jeg holdt meg til uke 11 (julaften) da fikk foreldrene mine vite det, og søsknene våre :)

mannen :) så fikk et par nære venner vite det og to på jobb :)

Bestevenninna mi, måtte sende bilde og få bekrefta at testen var positiv hehe! Også mannen rett etterpå da vi ble enige om at den helt klart var det ;)

Samboeren fikk vite det fem minutter etter testen var tatt. Ble bare stående på badet å nistirre på den og skjønte ikke helt de to strekene som kom så tydelig frem :p (var vel i en slags fornektelse etter 2 1/2 år uten treff :p) Trodde ikke på det før ny test morgenen etter :p

Ei venninne fikk vite det med en gang, så fortalte jeg ei jeg jobber med det på mandagen og jeg hadde funnet ut av det på lørdagen. Så fikk ei venninne til vite om det.

Samboer'n og ei uke etter det fikk storesøstra mi vite det❤️ Ellers fikk resten som jeg har sagt det til vite det etter uke 12

Mannen min og hans bestekompis som var her når jeg testa. Så ringte jeg til søstrene mine, mamma og mine 2 bestevenninner ❤️

Back
Topp