Hvem feirer du julaften med?

Svigerforeldre med nye partnere, mamma, søster, svoger med frue, oldeforeldre til barna, mannen min og gutta våre. ❤️ Gleder meg.... :)

Annet hvert år feirer vi med mamma og lillesøster, og hvert annet med svigermor.
I år kommer svigermor til oss

Feirer jul hjemme sammen med ungene, svigerfar, min pappa og min mormor:Heartred

Last edited:
I år er det min mann og våre tre barn samt mine foreldre

Her er det full pakke, mannen, ungene, foreldrene mine, søsknene mine med partnere, nevøer og nieser og ungenes oldemor :D

I år er det svigerfars tur. Men syntes det ble stusslig.. Spesielt siden mannen har brøytevakt og det ser ut som han blir utkalt også nå da. Og svigerfar er tung å prate med alene. Mye transportprat helst.

Så jeg inviterte like gjerne mamma, pappa, farmor og lillesøster hit :p Men spurte selvsagt om det var greit for svigerfar da :)

Sambo, ungen, svigermor og mannen hennes. Broren til sambo + kone, og foreldrene hennes.

I år blir det: mannen, mamma og pappa, mine to søstre, svoger, mormor, farmor og farfar :)

Vanligvis er vi bare oss fire, men i år kommer også svigermor og mannen. De kommer allerede i morgen kveld og blir til utpå 1.dag en gang

Feirer vært år hos mine foreldre, med storesøster med mann og 2 barn, så anvær hår kommer tante og onkel også :smug::D;)

Gjennom absolutt hele jule er vi bare kjernefamilien.

Vi koser oss vi, og hadde kanskje valgte å være bare oss på julaften uansett. Men det føles likevel litt sårt at det ikke er et reelt valg, fordi vi ikke har noen familie som kan/vil være sammen med oss i jula. Ingen familie på 1., 2., 3., 4. juledag osv. Blir litt stusselig, men gjør det beste ut av det

Back
Topp