Hvem føder først?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Noen dere har på følelsen av at kommer til å være først ute her?

jeg har ikke følelsen av det, men kjærestn er hellig overbevist om at det skjer snart.. :p han har til og med satt barnestolen inn i bilen sin.. hehe

Håper jeg er først og at det skjer snart!! Men med min uflaks går jeg nok to uker på overtid :p

Er jo noen med ks i mars? Og tvillingmødrene.. kanskje mallings?

Tror nok jeg føder før termin, men med termin først den 13. blir jeg nok langt fra først!

I dag trodde jeg skulle føde siden jeg våkna med mensen smerter og litt blod i trusa, men så blødingene ga seg ut over dagen og baby har det bra. Da blir ikke noe fødsel i dag.

I dag trodde jeg skulle føde siden jeg våkna med mensen smerter og litt blod i trusa, men så blødingene ga seg ut over dagen og baby har det bra. Da blir ikke noe fødsel i dag.
Sjekket du det opp hos lege eller føden? Du bør ringe uansett hvis det er snakk om blod i trusa...

Sjekket du det opp hos lege eller føden? Du bør ringe uansett hvis det er snakk om blod i trusa...
Min jordmor sa at om det bar rent blod - 1 ss eller mer - måtte jeg ringe.. dersom det var rosa/blodig utflod trengte jeg ikke...

Her kniper vi igjen en uke til ohverrfall. Vil ha mannen hjem å fått litt kontroll og rydding i bod, garasje og bil :-) hehe

Om to uker er jeg mentalt klar vil jeg tro :p hadde hvertfall passet meg bra at hun kom ca to uker før termin. Håper hun kommer før søsteren min reiser til utlandet i to måneder, fire dager etter termin :)

I natt drømte jeg at lillegutt ble født - en måned før termindatoen :-P men ingenting som tyder på det heldigvis!

Back
Topp