civciv Elsker forumet 26 Sep 2009 #2 Milla, lag en sånn avstemning hvor det står om en er førstegangs, annengangs, tredjegangs osv. [;)] Spent jeg og nemlig[;)]
Milla, lag en sånn avstemning hvor det står om en er førstegangs, annengangs, tredjegangs osv. [;)] Spent jeg og nemlig[;)]
C cactus_jenten Forelsket i forumet 26 Sep 2009 #4 Jeg er forhåpentligvis 2. gangs fødende. [:)] Om alt går bra!
M mamma81* Flørter med forumet 26 Sep 2009 #5 Andregangs... men på en måte førstegangs"fødende". Forhåpentligvis da...ble ks sist.
Lille TH Andre møte med forumet 26 Sep 2009 #6 Jeg blir 3. gangs fødende om alt går etter planen her [:)]
O Ormerods Forelsket i forumet 27 Sep 2009 #19 ORIGINAL: cactus_jenten Jeg er forhåpentligvis 2. gangs fødende. [:)] Om alt går bra!
Bibsi Forelsket i forumet 27 Sep 2009 #20 [:)]Dette er første gang for vår del... Fint at det er noen her også som har gjort dette før. Slik at vi kan få noen tips og slikt etterhvert [;)]
[:)]Dette er første gang for vår del... Fint at det er noen her også som har gjort dette før. Slik at vi kan få noen tips og slikt etterhvert [;)]