Hvem er Willow???

Dollface

Forumet er livet
VIP
I days...

Har ikke sett siden T var baby, såeh.. ja.. [8D]
Nå sto det bare plutselig på.. [:D]

Husker ikke hvordan hun kom inn i serien, men hun er vel en gammel flamme av Shawn? Tror jeg?
Hun påstår i alle fall at babyen hun har i magen er hans.

Har ikke sett det på en stund ;) Så don`t shoot me hvis jeg tar helt feil! [8D]

Mener hun jobbet som en hore og traff tilfeldig på Shawn når han var nedfor. De hadde seg litt en stund. Så ble hun gravid og sier at det er Shawn sitt.

ORIGINAL: oslojente1980

Mener hun jobbet som en hore og traff tilfeldig på Shawn når han var nedfor. De hadde seg litt en stund. Så ble hun gravid og sier at det er Shawn sitt.

Stemmer det[;)]

Hun jobba som hore og hun og Shawn var litt sammen når han var nedfor. Hun trodde at de var ment to be,men Shawn vil jo som alle vet bare ha Belle. Så da klikka Willow og begynte å hjelpe Phillip og de prøvde å presse Shawn med babyen hun bærer på. Men samarbeidet og utpressinga funka ikke. Og når Willow var nedfor brukte EJ henne og fikk henne til å stjele hos Bo og Hope for at de skulle bruke alarmsystemet hans. Men det gikk galt da Willow starta en brann. Hun prøvde å legge skylda på Chelsea ved å plante en hårbørste,men det gikk galt da børsten "forsvant". Var han typen til Chelsea som fikk børsten til å forsvinne.

aha.. tenkte kanskje ho var noens lausunge.. de dukker jo stadig opp i denne serien.. [8D]

ORIGINAL: Du e den.Alltid din

Hun jobba som hore og hun og Shawn var litt sammen når han var nedfor. Hun trodde at de var ment to be,men Shawn vil jo som alle vet bare ha Belle. Så da klikka Willow og begynte å hjelpe Phillip og de prøvde å presse Shawn med babyen hun bærer på. Men samarbeidet og utpressinga funka ikke. Og når Willow var nedfor brukte EJ henne og fikk henne til å stjele hos Bo og Hope for at de skulle bruke alarmsystemet hans. Men det gikk galt da Willow starta en brann. Hun prøvde å legge skylda på Chelsea ved å plante en hårbørste,men det gikk galt da børsten "forsvant". Var han typen til Chelsea som fikk børsten til å forsvinne.

Nå vet jeg i alle fall hvem jeg skal spørre dersom jeg har noe spørsmål om denne serien! hehe!!![:D]

En hore ja, og skal jeg avsløre noe står det i hvitt her: Det er ikke Shawn sin baby og ho dør med babyen i magen.

ORIGINAL: Dollface

I days...

Har ikke sett siden T var baby, såeh.. ja.. [8D]
Nå sto det bare plutselig på.. [:D]

Selv etter såpass tid uten har du faktisk gått glipp av overaskende lite [8D]

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Du e den.Alltid din

Nå vet jeg i alle fall hvem jeg skal spørre dersom jeg har noe spørsmål om denne serien! hehe!!![:D]

Ting går fryktelig sent i den serien,så selvom jeg ser på det 2 ganger i uka får jeg med meg det meste[;)]

Back
Topp