Hvem er vi

heter Aleksandra og kan nesten kalle meg den yngste her. er 17 år gammel og 23 uker på vei. bor med samboeren :) venter på gutten min i mai 2010! var ikke planlagt (selfølgelig! [:D]) men vi gleder oss masse <3
blir ferdig med første året på videregående (musikk-spiller fløyte) [:)]
siden jeg blir 18 i året, skulle jeg være ferdig med Vg3, men måtte gå 2 år på norskkurs :P planlegger å bli ferdig med musikk (både videregående og høyskolen) [:D]

Hei!
Jeg er 23 år og studerer sykepleie siste semester i Elverum! Fikk en gutt 27 november. Håper på å bli ferdig uten permisjon :)

hei. jente på 25 snart26år.har en gutt på 17mnd. tar studiekompetansen og ferdig til jul.. vil gjerne videre på høyskolen. får se om økonomien strekker til gitt

Heisann:)
Jeg er 28 år, har samboer, en sønn på 5 og venter nr to 26 mars:) Jeg studerer faglærer i drama (dramapedagog) ved universitetet i Agder:) Har fullført 3 semester, så nå er det ett års permisjon, og 3 semester igjen som venter etter det:)

En jente fra Oslo, er 21 år nå mn blir 22 i april, og venter på babyen min i april å,, det blir spennende. ble gravid rett etter vgs, men heldigvis var i en bra jobb,,har lyst til å gjøre mye bra med fremtiden min, men skal se om hva som forekommer...har termin i april, og er lykkelig gift. så gleder meg til å få en familie...

Heter Aina. 24 år. Studerer sykepleie, ferdig juni 2010 :)[:)]

jente fra oslo på 23 år. har en gutt på snart 3 år å ei lita jente som no er 7mnd. tar bachler i markedsføring ved BI. skulle egentli hvert ferdig men siden de to svangersakpa ikke har vør så veldi lett så tar ej opp igjen noen eksamena som ej aldri ble ferdig med. håper å blir ferdig iløpe av sommeren=)

Førstegangsgravid med termin i August [:D]
Driver nå å skriver på bacheloroppgaven min, Barnevernspedagogutdanningen ved UIS. Skal bli ubeskrivelig deilig å være ferdig!!!

Hei!
Eg er 20år og er nettopp ferdig med vgs,hihi;) No skal eg vere heime eit år og ha praksis, og fohåpentlegvis ta nokre fag som privatist samtidig. Manglar studiekompetansen, sidan eg har gått yrkesretta vgs.
Etter studiekompetanse veit eg ikkje kva eg vil..men eg har god tid på å bestemme meg:)
Min kjære(som mest sannsynleg skal gå på skule på andre sida av landet eit år) og eg, har forsiktige planer om å prøve på ein liten igjen, rundt min 21års dag, no til sommaren.*håpe!*
Eg vil GJERNE ha eit svangerskap samtidig som eg "går her og trakkar", dessuten synest eg at det er på høg tid at småen får søsken;)
Småen er fødd i oktober 2008:)

Er 25 år og har ein gutt som blir 2år i september. Eg skal ta siste året på ein bachler grad i pedagogikk no til hausten. Kanskje eg skal ta ein master grad, får sjå kva tiden bringer.[:D]

Melder meg inn her, er utdannet sykepleier, og starter på jordmorstudiet til høsten:) Har en gutt på snart 6 som skal starte i 1. klasse i år, og ei jente på 5 mnd[;)]

Hei!!

Er 21 år, studerer økonomi og administrasjon. Vi prøver å bli gravid i 2010:):) Håper, håper. Har tenkt å ta ett års perm fra studiene, og fortsette etterpå. Kanskje ta noen fag mens jeg går hjemme. Er forberedt på en travel hverdag, men også på mye kjekt:)

Hei, hei!

Jeg er 26 år, gift, bor i Oslo og studerer jus på siste året. Jeg kommer til å ta permisjon i ett år, og fullføre siste halvåret etter permisjonen.

Noen andre studenter i Oslo her inne eller?

Jeg er 24 år, har en sønn på 5 år og studerer til sykepleier. Er ferdig til jul [:)]

Heisann[:)]

Er 29år og har ei lita tulle på straks 3år og en liten pjokk på litt over 1år.
Vurderer å starte opp sykepleierstudiet fra høsten 2011[:)]

Hei
Jeg er gravid, i uke 18

Er på vei inn i siste semester i idrettsfag, og jobber deltid.
jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på [:)]

Etter som jeg er student, skal jeg jo få støtte fra lånekassen, så fremt at jeg ikke har tjent over en viss grense, men så lurer jeg på om jeg har krav på å få permisjonspenger fra jobben og samtidig få støtte fra lånekassen?

Håper noen har et svar til meg [:D]

Hei.

Jeg går siste semester på vernepleien i Lillehammer og er alenemamma til ei tulle på 4 år [:)]

Er 23 år og studerer til førskolelærer på deltid, fast jobb ved siden av.
Jeg og samboer har planer om å begynne prøvingen i Mai, og håper på en spire i løpet av 2011 :)

Hei jenter!

Jeg er ny her, så ville presentere meg. emoticon Jeg er gravid med vårt første barn.  Vi har prøvd i 1 år. Akkurat nå venter jeg på rutine UL i Fredrikstad sykehus hvor jeg skal føde. Jeg er 26 år, samboer og bor i Østfold. Er utdannet som lærer.

Hilsen! emoticon

Heisann =)

Jeg er helt ny her på babyverden og tenkte jeg skulle presentere meg. Jeg er ikke mamma eller gravid enda, men vi skal begynne å prøve snart. Jeg er 24 år, akkurat utdannet lærer og studerer nå musikk årsstudium. Jeg og min samboer har lyst på en liten i juli/august da jeg er ferdig med å studere. =) 

Back
Topp